Hyundai pamatvērtības

Hyundai vēlas būt vairāk nekā parasts automašīnu ražotājs. Mēs esam klientu ilgtermiņa partneri, un kopīgi veidojam labāku nākotni.


KLIENTS

Hyundai veicina uz klientu orientētu uzņēmuma kultūru, nodrošinot labāko kvalitāti un nevainojamu servisu. Visu mūsu vērtību pamatā ir klienti.


IZAICINĀJUMS

Hyundai izmanto katru izdevību, lai rastu jaunus izaicinājumus, un virzās uz mērķu sasniegšanu ar ievērojamu entuziasmu un atjautību.


SADARBĪBA

Hyundai nepārtrauktā mijiedarbība un sadarbība ar darījumu partneriem nodrošina kopības sajūtu, kas rada kopdarbības priekšrocības.


CILVĒKI

Hyundai uzskata, ka mūsu organizācijas nākotne slēpjas tās atsevišķo biedru sirdīs un spējās. Tādēļ mēs palīdzēsim attīstīt viņu potenciālu izveidojot uzņēmuma kultūru, kurā tiek cienīts talants.


GLOBĀLISMS

Hyundai ciena kultūru un tradīciju daudzveidību, tiecas kļūt par labākajiem savā nozarē un cenšas kļūt par cienītu globālu uzņēmējdarbības pilsoni.

Uzņēmums Hyundai Motor Company dibināts 1967. gadā un tagad jau kļuvis par piekto lielāko autobūves uzņēmumu pasaulē. Tam ir 20 meitas un saistīto uzņēmumu, kas saistīti ar automašīnu rūpniecību. Pirmais Hyundai Motor Company eksporta modelis bija vieglā automašīna Pony, kas izlaista 1976. gadā. Pašlaik eksporta apjomi daudzkārt palielinājušies, un Hyundai ārpus sava iekšējā tirgus pārdod vairāk kā četrus miljonus kvalitatīvu automašīnu gadā, ieskaitot vieglās automašīnas, bezceļa automašīnas, kravas automašīnas un autobusus. 2010. gadā Hyundai automašīnas tika pārdotas vairāk kā 180 valstīs pie vairāk kā 5000 dīleriem.

Hyundai automašīnu pārdošanas pieaugums

(Automašīnas, tūkstošos) 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007
Korejas rūpnīcās ražotās 659 714    684    641 1 903 1 877 1 726 1 614 1 670 1 701
Ārzemju rūpnīcās ražotās 4 201 4 251 4 278 4 092 2 499 2 175 1 882 1 493 1 113 900
Kopā 4 860 4 964 4 961 4 730 4 402 4 052 3 608 3 106 2 783 2 601
Izmaiņas % -2,1 +0 + 4,8 + 7,3 + 8,6 + 12,3 + 16,3 + 11,6 + 7,0 + 4,2

Par Hyundai Motor

1967. gadā dibinātā kompānija Hyundai Motor apņēmusies kļūt par savu klientu mūža partneri attiecībā uz automašīnām un visu, kas ar tām saistīts. Kompānija pārvalda inovatīvo biznesa struktūru Hyundai Motor Group, kas strādā ar visdažādākajiem resursiem – no kausēta čuguna līdz gataviem auto. Hyundai Motor rīcībā ir astoņas ražošanas bāzes un septiņi projektēšanas tehniskie centri visā pasaulē, 2014. gadā kompānija pārdeva 4,96 miljonus auto globālajā mērogā. Hyundai Motor, kas nodarbina gandrīz 100 000 darbiniekus visā pasaulē, turpina uzlabot savu produktu līniju ar lokalizētiem modeļiem un tiecas pastiprināt savas līderpozīcijas tīrā tehnoloģijā, pasaulē pirmā uzsākot masveidā ražot auto ar ūdeņraža dzinēju – ix35 Fuel Cell.

Par Hyundai Motor Europe

Hyundai tehnocentrs Vācijā tika dibināts 2003. gadā. Čehijas Republikā uzceltā auto rūpnīca ar darba apjomu 300 000 automašīnas gadā tika palaista 2009. gadā.

2013. gadā Hyundai Motor Company ieguldījusi savā darbībā Eiropā virs 500 miljoniem eiro – ar šo investīciju atbalstu Hyundai atklāja izmēģinājumu centru blakus leģendārajai Nirburgringas trasei, kā arī motosporta centru Alcenavā (Alzenau), paplašināja Eiropas mītni Frankfurtes tuvumā un palieināja Turcijas rūpnīcas ražošanas jaudu, palielinot ražošanas apjomu Eiropā līdz 500 000 automašīnām gadā.

2015. gadā Eiropā tika reģistrētas 470 130 jaunas Hyundai automašīnas – par 10,9% vairāk nekā iepriekšējā gadā, kā rezultātā Hyundai daļa automašīnu tirgū sasniedza 3,3%. 90% no Eiropā pārdotām Hyundai automašīnām projektētas un izstrādātas Eiropā, tās ir ražotas Hyundai rūpnīcās Čehijā un Turcijā.

Korejas rūpnīcās ražotās automašīnas

Korejā Hyundai ir trīs rūpnīcas, kuru kopējā ražošanas jauda ir 1,86 miljoni automašīnu gadā. Rūpnīcas atrodas šādās pilsētās: Ulsana, Asana un Čondžu.

Ulsanā esošā rūpnīca ir galvenā Hyundai rūpnīca ar lielāko automašīnu ražotni pasaulē. Milzīgais rūpnīcas komplekss Ulsanā aizņem 5000 hektāru lielu teritoriju un sastāv no piecām autonomām ražošanas vienībām. Rūpnīcā strādā vairāk par 34 000 cilvēkiem, kas izgatavo 6000 automašīnu dienā.

Kompleksā ir sava osta, kur vienlaicīgi var atrasties trīs kuģi, kuru tonnāža ir 42 000 tonnas. Rūpnīca Ulsanā ir visas Korejas autobūves pirmsākums; tajā ietilpst savs ugunsdzēsēju depo, slimnīca un drošības dienests. Rūpnīcā pieejams dažāds aprīkojums (arī notekūdeņu apstrādei), kas ļauj efektīvi samazināt ražošanas ietekmi uz ekoloģiju.

Rūpnīca Asanā, kur galvenokārt tiek izgatavotas eksportam paredzētās vieglās automašīnas, ir pašpietiekama un neatkarīga ražošanas vienība. Tajā tiek saražotas 300 000 lielizmēra un vidējās klases automašīnas gadā.

Rūpnīca Čondžu specializējusies lielu un vidēja izmēra autobusu, 2,5 tonnu kravnesības kravas automašīnu, kā arī speciālo transporta līdzekļu ražošanā.

Pašiem sava tērauda liešanas rūpnīca Korejā

Uzņēmums Hyundai Steel Co., kas ietilpst koncernā Hyundai Automotive Group, 2010. gada janvārī Dienvidkorejas Tandžinas apgabalā atvēra jaunu tērauda liešanas rūpnīcu ar četru miljonu tonnu ražošanas jaudu gadā.

2011. gada pirmajā pusgadā uzņēmums plāno uzbūvēt otru domnas krāsni, kas paaugstinās rūpnīcas kopējo ražošanas jaudu līdz astoņiem miljoniem tonnu gadā.

„Jaunā tērauda liešanas rūpnīca dod mūsu automašīnu uzņēmumam acīmredzamas priekšrocības konkurentu vidū. Pateicoties šai rūpnīcai, mēs paši varam būt atbildīgi par augstas kvalitātes tērauda ražošanu, tai pašā laikā atbalstot mūsu valsts ekonomiku”, teica Čunga Monga-Kū (Chung Mong-Koo), Hyundai Automotive Group izpilddirektore.

Jau Tandžinas tērauda liešanas rūpnīcas projekta sākuma stadijā galvenā uzmanība tika veltīta rūpnīcas ietekmes mazināšanai uz ekoloģiju. Pateicoties tam, Hyundai tērauda liešanas rūpnīcā tiek izmantoti visjaunākie līdzekļi piesārņojuma kontrolei, kas tika iekļauti projektā jau pirms celtniecības uzsākšanas.

Kā labs ekoloģiskās pieejas piemērs ir rūpīgi izolētais izejvielu apstrādes cehs, kas palīdz izvairīties no dzelzsrūdas un ogļu putekļu nokļūšanas apkārtējā vidē.

Ārzemju rūpnīcu ražotās automašīnas

ASV

2005. gada maijā Hyundai atvēra rūpnīcu Alabamā – savu pirmo rūpnīcu Ziemeļamerikā, kuras celtniecība uzņēmumam izmaksāja 1,1 miljardu dolāru. Darbi Hyundai Motor Manufacturing Alabama (HMMA) rūpnīcā sākās 2006. gadā, ar Sonata modeļa ražošanu. Nākamajā gadā te sākās arī Santa Fe modeļa ražošana. Rūpnīcas ražošanas jauda ir 300 000 automašīnu gadā.

Uzņēmums HMMA produkcijas kvalitātes reitingā Ziemeļamerikā ieguvis 10. vietu no 37. automašīnu rūpnīcām. 2008. gadā HMMA rūpnīca tika nosaukta par visražīgāko rūpnīcu Ziemeļamerikā: Santa Fe modeļa salikšana šeit aizņēma tikai 22,6 stundas. Santa Fe ir populārākais Hyundai bezceļa automašīnas modelis.

Indija

“Uzņēmums Hyundai Motor India (HMI) ir Hyundai korporācijas, kas ir vienīgā tā īpašniece, meitas uzņēmums, kā arī otrais lielākais automašīnu ražotājs Indijā. Hyundai savu otro rūpnīcu Indijā atvēra 2008. gadā, desmit gadus pēc tam, kad uzņēmums sāka veikt darbības šajā valstī. Jaunajā rūpnīcā tika investēts miljards dolāru un tā tika uzbūvēta rekordlielā ātrumā – tikai 13 mēnešos. Rūpnīca dubultoja Hyundai ražošanas jaudu, palielinot to līdz 600 000 automašīnām gadā. 2009. gada septembrī Hyundai arī Indijā atvēra jaunu pētniecības un attīstības centru, kura pamatuzdevums ir kompaktu mazās klases automašīnu izstrāde”

Ķīna

2008. gada februārī, tikai piecus gadus un divus mēnešus pēc Beijing Hyundai Motor Company (BHMC) darbības uzsākšanas, kopējie uzņēmuma produkcijas ražošanas apjomi pārsniedza rekordu – viens miljons automašīnu. 2008. gada aprīlī Hyundai Ķīnā atvēra otru rūpnīcu, kas palielināja Hyundai ražošanas jaudu šajā valstī līdz 600 000 automašīnām gadā. 2012. gadā tiek plānots Ķīnā ekspluatācijā nodot trešo rūpnīcu. Uzņēmums Beijing Hyundai pievērsās automašīnu ražošanai Ķīnā 2002. gada decembrī, un par pirmo rūpnīcas modeli kļuva vieglā automašīna Sonata. 2010. gada aprīlī kopējais Ķīnā pārdoto Hyundai markas automašīnu skaits pārsniedza divus miljonus. Ķīnā tiek ražoti seši Hyundai modeļi

Turcija

Hyundai uzsāka sagatavošanos rūpnīcas būvēšanai Turcijā jau 1997. gadā. 2006. gadā automašīnu rūpnīca tika paplašināta un 2008. gadā tika saražotas 81 590 automašīnas, no kurām 74% tika eksportētas.

Čehija

2007. gada aprīlī Hyundai pievērsās rūpnīcas celtniecībai Nošovicē, bet pirmā automašīna no šīs rūpnīcas konveijera nobrauca 2008. gada novembrī. Hyundai Motor Manufacturing Czech (MHHC) ir korporācijas Hyundai Motor Co., kas ir vienīgā tā īpašniece, meitas uzņēmums un šī uzņēmuma ražošanas jauda ir 300 000 automašīnu gadā. Pirmais Čehijā ražotais modelis i30 hečbeks, kuram vēlāk pievienojās i30 universāls. Nošovices rūpnīcas konveijeros tiks montēti arī ix20 un krosovers Tucson. Hyundai vēlas uz čehu rūpnīcas bāzes izveidot vietējo atbalsta punktu vispusīgai Eiropas tirgu apkalpošanai – sākot ar projektēšanu un izstrādes darbiem līdz pat ražošanai un tirgvedības un pārdošanas darbībai.

Krievija

2008. gada jūnijā korporācija Hyundai Motor pievērsās rūpnīcas celtniecībai Sanktpēterburgā ar mērķi izveidot Krievijā savu ražošanas un pārdošanas centru. Rūpnīca, kurā investīciju apjoms bija 330 miljoni eiro, uzsāka darbu 2011. gada sākumā. Rūpnīcas ražošanas jauda sasniegs 200 000 automašīnas gadā. Galvenais akcents tiek likts uz mazās un vidējās klases vieglajām automašīnām, kas ir populārākās vietējā tirgū.

Brazilija

Septītā Hyundai rūpnīca, kas izvietota ārpus Korejas, atrodas Brazīlijā, tā ir uzsākusi automašīnu ražošanu 2012. gadā un tās ražošanas jauda ir 150 000 automašīnas gadā.