Šis modelis pašlaik ir izpārdots. Lai iegūtu papildinformāciju, sazinieties ar izplatītāju.
i20 N pamatā ir Hyundai novatoriskā jutekliska sportiskuma dizaina valoda, katrā detaļā izceļot tā veiktspēju. Automobiļa aerodinamiskās līnijas akcentē tā platumu un veidolu, lukturu forma piešķir agresīvu raksturu un lielais izpūtējs atbilst jaudīgajai dzinēja skaņai.
Stilīgais jumta spoileris, kas pielāgots atbilstoši Hyundai Pasaules rallija čempionāta (WRC) automobilim, arī lielā ātrumā aktīvi uztur i20 N stabilitāti. Viena liela izpūtēja izskats ir tikpat nopietns, cik dzinēja skaņa.
Sportiskumu demonstrē pat 18” vieglmetāla diski. Matēti pelēkais krāsojums automātiski piesaista skatienu N zīmola bremžu suportiem.
Priekšējais režģis izstrādāts tā, lai uzlabotu gaisa ieplūdi uz modeļa turbo dzinēju, un tā raksts veidots, iedvesmojoties no sacīkstēs izmantotā rūtainā karoga.
Modelis pieejams septiņās eksterjera krāsās, kā arī var izvēlēties divtoņu jumtu Phantom Black perlamutra krāsā.
Piesprādzējieties sportiskajos sēdekļos un uzlieciet pēdas uz vieglmetāla pedāļiem: i20 N interjers uzreiz raisa augstas veiktspējas braukšanas sajūtas.
Saglabājiet kontroli, pateicoties N stūrei, kas apšūta ar teksturētu ādu labam satvērienam, un viegli aizsniedzamajām vadības pogām. Piekļūstiet savai iecienītākajai funkcijai, izmantojot N taustiņu, kam varat iestatīt funkciju atbilstoši savām vēlmēm.
Sēdiet kā profesionālis īpašajos sporta sēdekļos ar integrētiem galvas balstiem, ādas akcentiem un zilu šuvumu. Sēdekļi ne tikai balsta ķermeni garu braucienu laikā, bet ir arī apsildāmi vēsākās dienās.
6MT ir īpaši optimizēta i20 N, lai tas optimāli darbotos pie augstākiem apgriezieniem minūtē (RPM) un lielāka griezes momenta.
Pārraugiet savas spējas trasē. Sistēma saglabā un parāda jūsu brauciena statistiku, piemēram, informāciju par ZS, griezes momentu un turbo pastiprinājumu. Paļaujoties uz apļu un paātrinājuma taimeri, gūsiet maksimālu sacīkšu sajūtu.
Digitālajā mērinstrumentu panelī esošais pārslēgšanas laika indikators parāda, kad pārslēgt ātrumus, lai panāktu optimālu sacīkšu trases braukšanas veiktspēju.