PRIEKAM IR JAUNS VĀRDS

Jaunais i30 N, kas radīts maksimālam braukšanas priekam, ir uzlabots ar lielāku veiktspēju, svaigām jaunām dizaina funkcijām un jaunākajām viedajām tehnoloģijām. Līdzsvarojot izsmalcinātu jaudu un sacīkšu trasēm gatavu braukšanas dinamiku ar ikdienas braucienu komfortu, ir iegūts īsts sacīkšu auto sadzīvei.

 

Starta kontrole

Iespējami ātrāko startu nodrošina maksimāls vilces spēks. Sistēma samazina riteņu griešanos vai slīdi liela paātrinājuma apstākļos, uzsākot kustību no miera stāvokļa, kas autovadītājam ļauj startēt kā profesionālam sacīkšu braucējam.

Atbilstība apgriezienu skaitam

Ātra un vienmērīga ātruma samazināšanas sistēma Ātruma saskaņošanas sistēma sinhronizē motora apgriezienus ar nākamā pārnesuma vārpstas apgriezienu skaitu, samazinot nodilumu un uzlabojot izturību.

Aizmugurējo glāžu savilcējs

Šī funkcija palielina griezes momenta stabilitāti, nodrošinot vienmērīgu braukšanas veiktspēju un atgriezenisko saiti, jo īpaši līkumos un dinamisku manevru laikā.
Attēls ilustratīviem nolūkiem. i30 N nav pieejams ar slēpju lūku.

 

 

Patiess braukšanas prieks: augstas veiktspējas N klase

Hyundai augstas veiktspējas N klases automašīnas ir paredzētas tam, lai lieliski darbotos un liktu jums priekā smaidīt. Atklājiet sev iespaidīgu Hyundai augstas veiktspējas automašīnu klāstu. Ar tām ir prieks braukt, apvienojot ikdienas funkcionalitāti ar sacīkšu trases cienīgu veiktspēju.

 

Jaunais i20 N

 

Jaunais i30 Fastback N

 

Jaunais KONA N

 

Piesakies testa braucienam

EKSTERJERS

PĀRVEIDOTS AIZRAUJOŠĀKAI BRAUKŠANAI UN LABĀKAI VEIKTSPĒJAI

Galvas noteikti tiks pagrieztas uz jūsu pusi – un ne tikai skaņas dēļ. Jaunā i30 N uzlabotie dizaina elementi un atjauninātais stils atspoguļo tā veiktspējas potenciālu. Katra dizaina iezīme ir izstrādāta, koncentrējoties uz dinamisku veiktspēju.

 

Aerodinamiski sānu gaisa uztvērēji

Enerģiskāku bufera formu un gaisa ieplūdes sistēmas dizainu nodrošina aerodinamiskie sānu gaisa uztvērēji. Tajos ir gaisa aizkari, kas ievērojami uzlabo gaisa plūsmu un samazina turbulenci riteņa korpusā.

 

Lielākas aizmugurējās izplūdes caurules

Jaunajā aizmugurējā buferī ir iebūvēti miglas lukturi, sarkana akcentēšanas līnija un divas īpaši lielas izplūdes caurules. Atjauninātajiem aizmugures kombinētajiem LED lukturiem ir jauns apgaismošanas noformējums, kas no priekšpuses atspoguļo V formu, lai nodrošinātu sportisku simetriju un maksimālu redzamību.

 

19 collu N vieglmetāla diski

Hyundai pirmie 19 collu lietie vieglmetāla diski uzlabo vadāmību un saķeri, samazinot neatsperoto masu. Tie ir komplektā ar augstas veiktspējas Pirelli P-Zero riepām. Lejupielādēt riepu marķējumu >>

INTERJERS

UZLABOTAS VEIKTSPĒJAS VADĪBAS PANELIS

Jaunā i30 N nogludinātais un sportiskais interjers ir radīts cilvēkiem, kuri patiesi mīl automašīnas. Tas izraisa sajūsmu un aizrautību. Vadības panelī vienlīdz liela nozīme piešķirta gan kontrolei, gan komfortam. Ergonomika ir pilnībā orientēta uz automobiļa vadītāju – viss ir jūsu skata laukumā un pirkstu stiepiena attālumā.

 

Sēdiet kā profesionālis

Vieglie, augstas veiktspējas monoformie sēdekļi* ir pārklāti ar premium kvalitātes ādu un Alcantara® materiālu. Tiem ir izgaismots logotips N un izteikti paroceņi lieliskam sānu atbalstam.
Papildaprīkojums.

Ātra pārnesumu pārslēgšana

Līdzīgi sacīkšu mašīnām, pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņas palīdz viegli un bez piepūles pārslēgt ātrumus. Tā kā tās ir uzstādītas uz stūres, līkumos ātrumu var pārslēgt daudz efektīvāk.

 

N mēraparātu panelis

Mēraparātu panelī var uzraudzīt motoreļļas temperatūru, griezes momentu un turbo pastiprinājumu. Pārnesuma pārslēgšanas laika funkcija atbalsta braukšanu pa sacīkšu trasi. LED tahometra sarkanā zona mainās atkarībā no eļļas temperatūras.

N Stūre

Ar ādu apvilktajai N stūrei ir ekskluzīvs Performance Blue apšuvums un logotips N. Tā nodrošina braukšanas veiktspējas funkcijas tieši pa rokai, piemēram, īpašās pogas N Mode un N Grin Shift.

 

VEIKTSPĒJA

VĒLME PĒC LABAS VEIKTSPĒJAS

Šī sacīkšu trasei piemērotā karstā hečbeka jaunākajos modeļos izmantoti to priekšgājēja panākumi, papildinot sasniegto ar lielāku skaitu vieglu materiālu, kas nodrošina lielāku manevrēšanas spēju un labāku vadāmību. Piekare un stūres sistēma ir noregulētas tā, ka rezultātā uzlabojas braukšanas kvalitāte un vadāmības veiktspēja abiem transmisijas veidiem. Automašīnai ir arī jaunas augstas veiktspējas braukšanas funkcijas un atjauninātas viedās tehnoloģijas.

 

2,0 T-GDI dzinējs

Tas nodrošina 280 ZS jaudu un ievērojami palielina pastāvīgo jaudu, lai iegūtu lielāku griezes momentu un jaudu pie zemākiem apgriezieniem minūtē. Tas nodrošina augstu reaģētspēju, uzlabotu paātrinājumu un daudz patīkamāku braukšanu. Tas ir aprīkots ar astoņu pakāpju slapjā tipa divsajūgu pārnesumkārbu (N DCT) ar pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņām, kas nodrošina lielāku kontroli un ātrāku ātrumu pārslēgšanu.
Maks. griezes moments: 392 Nm.
Maksimālais ātrums: 250 km/h.
0 -> 100 km/h 5,4 sek.

N DCT autosportam piemērotās funkcijas

Kad vēlaties izmantot pārnesumu pārslēgšanas rokas sviru, jums patiks autosportā pielietotā pārnesumu pārslēgšanas prakse, kas izriet no mūsu TCR sacīkšu pieredzes: pārslēgt uz leju, virzīt sviru uz priekšu un uz augšu, pavilkt atpakaļ.

 

N Grin Shift – maksimālās jaudas poga

Gribat braukt ar platu smaidu? Iedarbiniet maksimālo N veiktspēju 20 sekundēs ar vienu pogu. Izbaudiet maksimālo griezes momentu un paātrinājumu, maksimālo izpūtēja skaņu un spēka pielikšanas sajūtu, pārslēdzot pārnesumu uz augstāku.

N Power Shift

Izteikti aizraujoša braukšana un spēka pielikšana, pārslēdzot pārnesumu uz augstāku. Ieslēdzas paātrinājumā ar vairāk nekā 90 procentiem droseļvārsta, mazinot jebkādu griezes momenta samazinājumu ar pārslēgšanu, lai nodrošinātu maksimālu jaudu riteņiem.

N Track Sense Shift

Uztver, kā braucat, un aktivizējas, kad zina, ka braucat pa sacīkšu trasi. Pēc tam tā izvēlas pareizo pārnesumu optimālai veiktspējai, lai jūs varētu koncentrēties uz stūri – tāpat kā profesionāls sacīkšu automašīnas vadītājs.

 

N Grin kontroles sistēma

Nospiežot pogu, tā ļauj izvēlēties piecus atšķirīgus braukšanas režīmus. Tās maina automašīnas raksturu, pielāgojot motora, piekares, stūres, elektroniskās stabilitātes kontroles (ESC), izpūtēja skaņas, N pagriezienu izgriešanas diferenciāļa (e-LSD) un transmisijas parametrus.

N vilces un stabilitātes kontrole

Tāpat kā labs otrais pilots, šī funkcija palīdz, kad nepieciešams, bet citādi ir klusa, nekad netraucē jūsu braukšanas priekam un pat liek jums traukties vēl ātrāk. Ja ir vēlēšanās, to var pilnībā atslēgt, lai panāktu maksimālu sacīkšu trases sajūtu.

 

Starta kontrole

Iespējami ātrāko startu nodrošina maksimāls vilces spēks. Sistēma samazina riteņu griešanos vai slīdi liela paātrinājuma apstākļos, uzsākot kustību no miera stāvokļa, kas autovadītājam ļauj startēt kā profesionālam sacīkšu braucējam.

Atbilstība apgriezienu skaitam

Ātra un vienmērīga ātruma samazināšanas sistēma Ātruma saskaņošanas sistēma sinhronizē motora apgriezienus ar nākamā pārnesuma vārpstas apgriezienu skaitu, samazinot nodilumu un uzlabojot izturību.

Aizmugurējo glāžu savilcējs

Šī funkcija palielina griezes momenta stabilitāti, nodrošinot vienmērīgu braukšanas veiktspēju un atgriezenisko saiti, jo īpaši līkumos un dinamisku manevru laikā.
Attēls ilustratīviem nolūkiem. i30 N nav pieejams ar slēpju lūku.

 

N pagriezienu izgriešanas diferenciālis

Šis diferenciālis, ko Hyundai īpaši izstrādājis, lai nodrošinātu unikālu izgriešanas sajūtu pat visgrūtākajos pagriezienos, saglabā maksimālu braukšanas prieku un stabilitāti bremzējot, iebraucot un izbraucot no pagriezieniem.

Aktīvā mainīgā izplūdes sistēma

Pievienojiet skaņu. Izvēlieties dažādus izplūdes skaņas līmeņus – no salīdzinoši ierobežotas skaņas normālā režīmā līdz sprakšķošajai “pēcsadegšanas” dārdoņai N režīmā ar pievienotu degvielas detonāciju kā rallija automašīnai.

 

SAVIENOJAMĪBA

JAUNĀKĀS TEHNISKĀS UN INOVATĪVĀS FUNKCIJAS

Izbaudiet vismodernākās viedās tehnoloģijas, izmantojot 10,25 collu skārienekrānu, kas nodrošina visu nepieciešamo tieši uz lielā ekrāna, piemēram, navigāciju un ar Bluelink® savienota automobiļa pakalpojumus, lai jūs varētu kontrolēt savu automašīnu no viedtālruņa. Papildus daudzajām gudrajām funkcijām, kuras varat kontrolēt ar lietotni Bluelink, ir iekļauts arī bezmaksas piecu gadu LIVE Services abonements, kas ietver informāciju par satiksmi.

 

Veiktspējas braukšanas datu sistēma

Kontrolējiet un uzlabojiet braukšanas veiktspēju, izmantojot atjauninātu sistēmas grafisko izpildījumu, kas nodrošina vēl ērtāku lietošanu nekā iepriekš. Skatiet: ZS, griezes moments, turbokompresors, gravitācijas spēks, kā arī apļa un paātrinājuma taimeris.

Automobiļa stāvoklis

Nepieciešams benzīns? Vienkārši pārbaudiet lietotni. Izbaudiet attālināto piekļuvi automašīnas statusam jebkurā brīdī, piemēram, attālums, kādu var nobraukt ar tvertnē atlikušo degvielu, durvis atvērtas/aizvērtas vai aizslēgtas/atbloķētas un logi vai bagāžnieks vaļā/ciet. Uzzināt vairāk par lietotni Bluelink >>

 

Bezvadu uzlāde

Viedi. Automobiļiem ar iespējotu Qi standartu ir centrā novietots bezvadu viedtālruņu lādētājs, kas ļauj ērti uzlādēt viedtālruni. Salonā atrodas arī USB ligzda un divas 12 V kontaktligzdas.

 Viedtālruņa spoguļošana

Automobilim ir Apple CarPlay™ un Android Auto™, lai jūs varētu pieslēgt savu viedtālruni un spoguļot iecienītās lietotnes lielajā skārienekrānā.

 

DROŠĪBA

ABSOLŪTA DROŠĪBA UN MODERNAS VADĪTĀJA PALĪDZĪBAS SISTĒMAS

Izmantojot Hyundai Smart Sense, mūsu progresīvās uzlabotās vadītāja palīdzības sistēmas, jaunais i30 N ir uzlabots ar jaunākajām drošības un autovadīšanas palīdzības funkcijām, kas sniegs papildu sirdsmieru.

Neskatoties uz transportlīdzeklī esošajām palīgsistēmām, par satiksmes stāvokļa novērošanu un transportlīdzekļa kontroli vienmēr atbild vadītājs. Tādi apstākļi kā ceļa stāvoklis, ceļa zīmes vai laikapstākļi var ierobežot palīgsistēmu darbību.

 

Aklās zonas sadursmes novēršanas palīgsistēma

Izmantojot divus radara tipa sensorus, kuri atrodas aizmugurējā bufera lejasdaļā, sistēma brīdina vadītāju par transportlīdzekli aklajā zonā. Ja šādā situācijā iestatāt pagrieziena rādītāju, būs dzirdams brīdinājuma signāls un tiks aktivizētas bremzes, lai novērstu sadursmi.

 

Frontālās sadursmes brīdinājuma palīgsistēma

Nosakot ceļu priekšā ar kameru, sistēma automātiski bremzē, kad konstatē pēkšņu priekšā braucoša transportlīdzekļa bremzēšanu vai uz ceļa esošu kājāmgājēju.

Joslas ievērošanas palīgsistēma

Ja tā ir ieslēgta, automobiļa centrējums joslā tiek saglabāts, braucot ar ātrumu no 0 līdz 180 km/h pa šoseju vai pilsētas ielām.

Atpakaļskata kamera

Atpakaļskata kamera sāk darboties, kad ir izvēlēts reverss, lai uz ekrāna jūs varētu redzētu, kurp dodaties.

 

Aizmugures šķērsvirziena satiksmes sadursmes brīdinājuma palīgsistēma

Kad veicat manevrus atpakaļgaitā vietās, kur ir slikta redzamība, sistēma ne tikai brīdina autovadītāju par automašīnām, kas tuvojas no sāniem, bet arī automātiski aktivizē bremzes.