• Hyundai pagarina savu automašīnu sākotnējo piecu gadu garantiju, ja tā beidzas šī gada 01.03.-31.05. Garantija turpinās vēl trīs mēnešus līdz jūnija beigām. Pagarinātā garantija aptver vairāk nekā 1.21 miljonu automašīnu 175 valstīs un Latvijā attiecas uz 103 automašīnām. Pagarinātās garantijas derīgumu var pārbaudīt pie Hyundai apstiprinātiem tālākpārdevējiem, izmantojot automašīnas šasijas numuru.

Neraugoties uz koronavīrusa pandēmiju, visas jaunās Hyundai-automašīnas Latvijā ir pieejamas pietiekamā daudzumā. Latvijā pārdotās Hyundai automašīnas tiek ražotas Čehijā, Turcijā un Dienvidkorejā. Koronavīrusa pandēmijas dēļ 2020. gada pavasarī rūpnīcu darbībai ir nelieli pārtraukumi, kuru iemesli ir Eiropas robežu slēgšana, daļu pieejamības problēmas, kā arī darbinieku veselības un aizsardzības nodrošināšana.

Mēs esam centušies pēc iespējas samazināt ražošanas pārtraukumu ietekmi, lai tie izraisītu pēc iespējas mazāk neērtību klientiem, – stāsta Hyundai Motor Finland izpilddirektore Esa Kurikka. – Visu modeļu pieejamība ir gluži pietiekama. Piemēram, ir pieejami gada sākumā izlaistie pilnīgi jaunā Hyundai i10 modeļi. Esam saņēmuši arī populāros Hyundai i20 modeļus, un valstī tiek pieprasīti arī mūsu elektromobiļu modeļi Hyundai Kona Electric un Hyundai Ioniq Electric.

Pilnvarotie Hyundai tālākpārdevēji jau tagad piedāvā dažādus risinājumus, lai automašīnu apkope, remonts un iegāde, kā arī klientu apkalpošana būtu iespējami netraucēta un droša, piemēram, izmantojot digitālos kanālus un paņemšanas pakalpojumus. Arī Hyundai rezerves daļu pieejamība līdz šim ir bijusi labā līmenī.

Hyundai Motor Company paplašina garantiju vairāk nekā miljonam automašīnu visā pasaulē

Hyundai Motor Company aprīļa sākumā savām automašīnām izlaida globālu paplašināto garantiju ar nosaukumu Hyundai Care. Kampaņas mērķis ir atbalstīt tos Hyundai klientus, kuriem var būt grūti nodrošināt automašīnas apkopi vai remontu koronavīrusa pandēmijas laikā.

Klientu un darbinieku veselība mums ir ļoti svarīga. Hyundai globālā garantijas pagarināšana apliecina to, ka mēs vēlamies parūpēties arī par klientiem, kuri pašlaik nevar saņemt apkopes vai remonta pakalpojumus, stāsta Kurikka. Turklāt mēs vēlamies pēc iespējas labāk apkalpot savu klientu automašīnas. Cerams, tas nedaudz mazinās klientu raizes šajā sarežģītajā laikā.

Publicēts 9.04.2020, atjaunināts 18.05.2020