Hyundai nodrošina garāko automašīnas garantiju bez nobraukuma ierobežojuma

Tagad visiem Hyundai modeļiem ir labākā garantija tirgū — 7 gadi bez nobraukuma ierobežojuma.

7 gadu garantija tiks piešķirta visām jaunajām Hyundai (2019. modeļa gada) automašīnām, kas reģistrētas pēc 2018. gada 1. septembra. i30 klāstam 7 gadu garantija stājās spēkā 2018. gada 1. aprīlī.

Hyundai savām vieglajām automašīnām, bezceļa automašīnām un krosoveriem piedāvā garantija bez nobraukuma ierobežojuma, ar nosacījumu, ka automašīnai atbilstoši Latvijā spēkā esošajam tehniskās apkopes grafikam, ko izveidojis ražotājs un importētājs, Hyundai dīlera vai importētāja autorizētā servisa stacijā tiek veikta tehniskā apkope, garantijas remontam izmantojot tikai oriģinālās Hyundai rezerves daļas.

Hyundai garantija bez nobraukuma ierobežojuma tiek piešķirta vienīgi tiem Hyundai automobiļiem, kurus gala patērētājiem pārdevis autorizēts Hyundai dīleris, kā tas ir izklāstīts garantijas bukleta noteikumos un nosacījumos.

5 g garantijas noteikumi >

7 g garantijas noteikumi >

Virsbūves garantijas laiks ir 12 gadi. Automašīnas virsbūves kontrole tiek veikta regulāras apkopes gaitā vienreiz gadā.
Augstas veiktspējas litija-jonu polimēra akumulatoram ir 8 gadu vai 200 000 km nobraukuma garantija.
Krāsu klājuma garantijas laiks ir 5 gadi.
Radio/audiosistēma – 3 gadu garantija.
Akumulators – 2 gadu garantija.
Papildu komplektācijai tiek piešķirta 2 gadu garantija. Tā ir spēkā tikai autorizētā izplatītāja noteiktajai un importētāja akceptētajai papildu komplektācijai.
Augsti efektīvajam litija-polimēru akumulatoram tiek piešķirta 8 gadu vai 200 000 km nobraukuma garantija (atkarībā no tā, kas iestājas ātrāk).

 

Avārijas palīdzības dienesta pakalpojums

Тālr.: +371 6733 2188

Hyundai palīdzība uz ceļa ir noderīga tiem, kuri ir nonākuši nelaimē uz ceļa Eiropā. Palīdzība ir pieejama katru dienu, visu diennakti. Ja braucienu nākas pārtraukt tehniskas problēmas vai avārijas dēļ, Hyundai organizē evakuatora ierašanos un citus nepieciešamos pakalpojumus. Pietiek tikai ar vienu tālruņa zvanu, lai atrastu maiņas automašīnu vai norezervētu numuru viesnīcā.

Ja Jūs zvanāt uz avārijas palīdzības dienesta numuru, lūdzam Jūs sniegt turpmāk minās ziņas, kas pieejamas servisa grāmatiņā vai automašīnas tehniskajā pasē:

– automašīnas īpašnieka vārds, uzvārds un adrese,
– automašīnas vadītāja vārds, uzvārds un adrese,
– automašīnas reģistrācijas numurs un tā reģistrācijas datums,
– informācija par servisa staciju, kas veikusi pēdējo tehnisko apkopi,
– informācija par defektu,
– automašīnas atrašanās vieta.