PIONIERIS UN IKONA – JAU 20 GADUS

Pārveidots no pašiem pamatiem, mūsu vadošais apvidus automobilis Eiropā piedāvā vairāk vietas, komforta un ērtību. Jaunajam SANTA FE ir drosmīgāks un izteiksmīgāks dizains, ko papildina pārsteidzošs jauno tehnoloģiju klāsts, hibrīda piedziņas varianti un modernākās drošības funkcijas.

 

EFEKTĪVA PIEDZIŅA

Zemākas emisijas, lielāka jauda. Jauni novatoriskie hibrīda un plug-in hibrīda benzīna dzinēji palīdz samazināt CO2 emisijas un patērē mazāk degvielas. Ir pieejama arī dīzeļdzinēja versija.

 

1,6 T-GDI turbo hibrīds

Jauno SANTA FE hibrīda modeli darbina jaunais 1,6 litru T-GDi Smartstream tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinējs ar turbokompresoru un 44,2 kW elektromotors ar 1,49 kWh litija jonu polimēru akumulatoru. Tas ir pieejams ar divu vai četru riteņu piedziņu. Tā kopējā jauda ir 230 ZS.

1,6 T-GDi plug-in hibrīds

Plug-in hibrīda modeli darbina jaunais 1,6 litru T-GDi Smartstream tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinējs ar turbokompresoru un 66,9 kW elektromotors ar 13,8 kWh litija jonu polimēru akumulatoru. Tas būs pieejams ar pilnpiedziņu. Tā kopējā jauda ir 265 ZS.

2,2 litru Smartstream dīzeļdzinējs

Četru cilindru SmartStream dīzeļdzinējs sasniedz 202 ZS lielu jaudu, nodrošina 440 Nm lielu griezes momentu un ir pieejams ar pilnpiedziņu. Jaunais dzinēja bloks ir veidots no alumīnija, nevis tērauda, ​​kas ļauj tā svaru samazināt par 19,5 kg. Arī citi automobiļa komponenti ir uzlaboti, lai nodrošinātu labāku degvielas patēriņu. Turklāt tas ir aprīkots ar jaunu 2200 bāru iesmidzināšanas sistēmu, kas uzlabo kopējo dzinēja veiktspēju.


 

Piesakies testa braucienam

EKSTERJERS

IZTEIKSMĪGS UN IZSMALCINĀTS DIZAINS

Lielāks, drosmīgāks un izteiksmīgāks – jaunais SANTA FE ir pārveidots no pašiem tā pamatiem. Prasmīgi apvienojot izteiksmīgu koptēlu ar nevainojamu izsmalcinātību, jaunās eksterjera un interjera dizaina izmaiņas rada unikālu apvienojumu lielo SUV segmentā.

Nepārprotami izcils

Jaunie pilnizmēra LED priekšējie lukturi ir iekļauti standarta aprīkojumā un tiem ir unikāli T veida LED dienas gaitas lukturi. Bufera lejasdaļā izvietotā izturīgā aizsargplāksne nodrošina apakšējo gaisa ieplūdi. Izteiksmīgās aerodinamiskās atveres uzlabo gaisa plūsmas efektivitāti.

 

Neapšaubāmi pārliecināts

Jaunā dizaina aizmugurējie lukturi ir horizontāli pagarināti un savienoti ar sarkanu atstarotāja joslu, lai vizuāli izceltu automobiļa virsbūves platumu. Jaunais SANTA FE ir pirmais Hyundai Eiropā, kas piedāvā 20 collu riteņus dīzeļdzinēja modeļiem kā papildaprīkojumu. Uzlādējamā hibrīda un hibrīda modeļi ir pieejami ar īpaša dizaina 19 collu riteņiem maksimālajā komplektācijā.

 

Pielāgojiet SANTA FE atbilstoši savām vēlmēm

Jaunais SANTA FE ir pieejams 9 izsmalcinātās eksterjera krāsās, kas radītas, iedvesmojoties no dabas. Krāsu klāstam ir pievienotas trīs jaunas eksterjera krāsas vēl modernākam izskatam: Glacier White, Taiga Brown, Lagoon Blue. Pirmo reizi Hyundai vēsturē jaunais SANTA FE ir pieejams arī kā Calligraphy modelis vēl izsmalcinātākām sajūtām. Tas ietver īpašu 20 collu riteņu dizainu ar buferiem un sānu pārsegumiem virsbūves krāsā.

INTERJERS

AUGSTĀKĀS KVALITĀTES MATERIĀLI. BAGĀTĪGA IETILPĪBA. JAUNĀKĀS TEHNOLOĢIJAS

Vairāk vietas, vairāk komforta un vairāk ērtību, salīdzinot ar iepriekšējo modeli. SANTA FE sniedz jauna līmeņa ērtības, jo visi komponenti ir veidoti no mīkstiem augstākās kvalitātes materiāliem vai smalkas ādas.

 

SANTA FE ir pieejams ar 7 sēdvietām, un pirmo reizi Hyundai vēsturē jaunais SANTA FE ir pieejams arī kā Calligraphy modelis vēl izsmalcinātākām sajūtām. Tam ir stepēta sēdekļu nappa ādas apdare, oriģināla matēta alumīnija konsole, zamšādas griestu tapsējums un perforēta stūre.

 

Vējstikla displejs

Vējstikla displejs ar savā klasē lielāko spilgtumu ērtākai redzamībai palīdz jums vadīt automobili droši, rādot svarīgu informāciju, piemēram, ātrumu, navigācijas norādes un brīdinājumus, tieši uz vējstikla.

Viedas, elektriski darbināmas bagāžas nodalījuma durvis

Izbaudiet ērtu iekraušanu. Viedās, elektriski darbināmās bagāžas nodalījuma durvis* tiek automātiski atvērtas, kad vadītājs tuvojas automašīnai un tiek uztverta viedā atslēga.
* Nav pieejamas Comfort modelī.

 

Daudzfunkcionāls bagāžas nodalījums

Jaunajam SANTA FE, kas ir radīts, lai varētu tikt galā ar ikvienu jūsu vai jūsu steidzīgās dzīves radīto situāciju, ir elastīga sēdekļu sistēma, kas sniedz pietiekami daudz vietas gan pasažieriem, gan bagāžai. Bagāžas nodalījuma ietilpība ir 130 litri (VDA). Turklāt tas ir vienkārši pielāgojams: otrās un trešās rindas sēdekļus var noliekt dažās sekundēs, paplašinot ietilpību līdz 1649 litriem.

VEIKTSPĒJA

SANTA FE VEIKTSPĒJA UN EFEKTIVITĀTE

Izbaudiet lielāku efektivitāti ar lielāku jaudu. Jaunajam SANTA FE ir pilnīgi jauns dzinēju klāsts ar jauno “R” dīzeļdegvielu, kas rada zemākas CO2 emisijas, un tas ir pirmais Hyundai Eiropā, kas pieejams ar jauno Smartstream hibrīda un plug-in hibrīda piedziņu. Dīzeļdzinējs apvienojumā ar jaunu 8 pakāpju dubultā sajūga pārnesumkārbu (8DCT) nodrošina uzlabotu paātrinājumu un mazāku degvielas patēriņu.

 

Hibrīds

To darbina jaunais 1,6 litru T-GDi Smartstream tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinējs ar turbokompresoru un 44,2 kW elektromotors ar 1,49 kWh litija jonu polimēra akumulatoru.

Atklājiet vairāk

Plug-in hibrīds

Elektromobilis, kad to vēlaties. Automobilis ar benzīna dzinēju, kad tas ir nepieciešams. To darbina jaunais 1,6 litru T-GDi Smartstream tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinējs ar turbokompresoru un 66,9 kW elektromotors ar 13,8 kWh litija jonu polimēru akumulatoru.

Atklājiet vairāk

 

2,2 litru Smartstream dīzeļdzinējs

Četru cilindru SmartStream dīzeļdzinējs sasniedz 202 ZS lielu jaudu, nodrošina 440 Nm lielu griezes momentu un ir pieejams ar pilnpiedziņu. Jaunais dzinēja bloks ir veidots no alumīnija, nevis tērauda, ​​kas ļauj tā svaru samazināt par 19,5 kg. Arī citi automobiļa komponenti ir uzlaboti, lai nodrošinātu labāku degvielas patēriņu. Turklāt tas ir aprīkots ar jaunu 2200 bāru iesmidzināšanas sistēmu, kas uzlabo kopējo dzinēja veiktspēju.

 

Braukšanas un braukšanas apstākļu režīma pārslēgs

Sniegs vai smiltis? Sport vai Eco režīms? Tā ir jūsu izvēle. Jūs varat viegli pārslēgt braukšanas režīmus, lai tie atbilstu apstākļiem – un jūsu noskaņojumam! Izvēlieties Sport režīmu uzlabotai veiktspējai ar pielāgotu droseles reakciju, pārnesumu pārslēgšanu un stūres smagumu. Eco režīms nodrošina maksimālu degvielas patēriņa efektivitāti ar pielāgotu paātrinājumu, pārnesumu pārslēgšanu un gaisa kondicionēšanas sistēmas veiktspēju. Izvēlieties Comfort režīmu standarta veiktspējai ar labu efektivitāti.

 

Sniega režīms

Optimizē vadību, samazinot riteņu slīdēšanu slidenos un sniegotos ceļa apstākļos, pielāgojot motora griezes momentu, pārnesumu pārslēgšanas modeli, saķeres kontroli un pilnpiedziņas griezes momenta sadalījumu.

Smilšu režīms

Optimizē vienmērīgu ātruma uzņemšanu un veiktspēju braukšanai mīkstos un grūti izbraucams ceļa apstākļos, pielāgojot motora griezes momentu, pārnesumu pārslēgšanas modeli, saķeres kontroli un pilnpiedziņas griezes momenta sadalījumu.

Dubļu režīms

Optimizē nepieciešamo veiktspēju braukšanai slidenos un grūti izbraucamos ceļa apstākļos, pielāgojot motora griezes momentu, pārnesumu pārslēgšanas modeli, saķeres kontroli un pilnpiedziņas griezes momenta sadalījumu.

 

Pilnīgi jauna automobiļu platforma

Jaunais Santa Fe ir veidots uz pilnīgi jaunās trešās paaudzes Hyundai automobiļu platformas, kas ļauj ievērojami uzlabot veiktspēju, vadāmību, degvielas patēriņa efektivitāti un drošību.

Veiktspējas balstiekārta

MacPherson balstiekārta nodrošina uzlabotu stabilitāti un braukšanas veiktspēju. Aizmugurējā daudzsviru balstiekārta nodrošina ērtāku braukšanu un aizņem mazāk vietas.

 

HIBRĪDS

JAUNA HIBRĪDA PIEDZIŅA UZLABOTAI EFEKTIVITĀTEI UN JAUDAI

Tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinēja ar turbokompresoru un jaudīga ar akumulatoru darbināma elektromotora dinamiskā kombinācija paceļ jaunā Santa Fe degvielas efektivitāti jaunā līmenī. Tas viss bez nepieciešamības uzlādēt akumulatoru vai mainīt jūsu braukšanas paradumus. Hibrīds nemanāmi pārslēdzas starp elektromotoru un parasto dzinēju, dažkārt vienlaikus izmantojot abus.

 

Jaudīgs elektromotors

Izbaudiet elektrisku paātrinājumu. 44,2 kW elektromotors nodrošina lielu griezes momentu un augstu efektivitāti. Tas arī nodrošina iespaidīgu paātrinājumu, uzsākot braukšanu.

Litija jonu polimēra akumulators

1,49 kWh lieljaudas akumulatoram ir izcili uzlādes/izlādes parametri, kas maksimāli palielina gan elektrisko piedziņu, gan enerģijas uzkrāšanos.

 

Jauna 6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba

Jaunizstrādātā 6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba nodrošina labāku ātrumu pārslēgšanu un degvielas patēriņa efektivitāti, salīdzinot ar tās priekšgājēju.

Jauna platforma, kas aizņem mazāk vietas

Pateicoties jaunajai platformai, akumulatoru bloks atrodas zem pasažiera sēdekļa – tas nodrošina lielāku efektivitāti, neietekmējot salona vai bagāžas telpu.

 

Enerģijas plūsma

Pilnais hibrīds nemanāmi pārslēdzas starp benzīna dzinēju un elektromotoru. Strauji kāpinot ātrumu vai braucot augšup kalnā, elektromotors un benzīna dzinējs darbojas paralēli, lai palielinātu paātrinājumu un samazinātu degvielas patēriņu. Reģeneratīvās bremzēšanas sistēma uzlādē akumulatoru, izmantojot elektromotoru, lai palēninātu automobili. Pēc tam akumulatorā uzkrātā enerģija darbina elektromotoru, lai palīdzētu uzņemt ātrumu, braukt kalnā vai braukt ar nelielu ātrumu.

PLUG-IN

SANTA FE PLUG-IN HIBRĪDS – ELEKTRISKAIS REŽĪMS UN ELASTĪBA

Inovatīvā, pilnībā paralēlā hibrīdpiedziņas sistēma nodrošina 265 ZS jaudu, ko sniedz jaunais 180 ZS 1,6 litru T-GDi dzinējs apvienojumā ar 66,9 kW elektromotoru. Jaudīgais 13,8 kWh akumulators nodrošina pilnībā elektrisku režīmu, ko var aktivizēt ar vienu pogas pieskārienu. Kad ar elektrisko piedziņu nobraucamais attālums ir sasniegts, tas nemanāmi pārslēdzas atpakaļ uz benzīna dzinēju, lai jūs varētu doties tik tālu, cik jums nepieciešams, un uzlādēt automobili vēlāk.

 

Jaudīgs elektromotors

Izbaudiet elektrisku paātrinājumu. 66,9 kW elektromotors nodrošina lielu griezes momentu un augstu efektivitāti. Tas arī nodrošina iespaidīgu paātrinājumu, uzsākot braukšanu.

Litija jonu polimēra akumulators

13,8 kWh lieljaudas akumulatoram ir izcili uzlādes/izlādes parametri, kas maksimāli palielina gan elektrisko piedziņu, gan enerģijas uzkrāšanos.

 

Jauna platforma, kas aizņem mazāk vietas

Pateicoties jaunajai platformai, akumulatoru bloks atrodas zem priekšējā pasažiera sēdekļa – tas nodrošina lielāku efektivitāti, neietekmējot salona vai bagāžas telpu.

Jauna 6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba

Jaunizstrādātā 6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba nodrošina labāku ātrumu pārslēgšanu un degvielas patēriņa efektivitāti, salīdzinot ar tās priekšgājēju.

 

Vairāki ērti uzlādes veidi

Pateicoties tā novatoriskajai piedziņas tehnoloģijai, jaunā SANTA FE plug-in hibrīda uzlāde ir ātra un ērta. Kad esat pieslēdzis automobili uzlādei mājās, varat ieplānot uzlādi attālināti, izmantojot viedtālruni un Bluelink®* lietotni mazāka patēriņa stundās, lai uzlādētu automobili lētāk.

* Papildaprīkojums.

 

Mājas uzlādes stacija / maiņstrāvas (AC) uzlādes stacija

Atkarībā no elektrotīkla pieslēguma mājās vai jums pieejamā publiskās uzlādes stacijas veida jums ir vairākas uzlādes iespējas, tostarp mājas uzlādes stacija vai AC uzlādes stacija.

ICCB kabelis standarta mājsaimniecības rozetēm

Varat arī izveidot savienojumu ar parasto mājsaimniecības kontaktligzdu, izmantojot ICCB kabeli. SANTA FE plug-in hibrīds ir aprīkots ar iebūvētu 7,2 kW lādētāju, kas maiņstrāvu no sienas kontaktligzdas pārveido līdzstrāvā, kura uzlādē automobiļa akumulatoru.

Uzlādes kabelis AC uzlādes stacijām

Ar uzlādes kabeli SANTA FE Plug-in hibrīdu var savienot ar publiskajiem AC uzlādes punktiem. Šo kabeli var arī izmantot, lai savienotu automobili ar mājas uzlādes staciju.

SAVIENOJAMĪBA

NOVATORISKA SAVIENOJAMĪBA

Protams, jaunais SANTA FE ir aprīkots ar mūsdienīgākajām savienojamības iespējām, piemēram, Bluelink® Connected Car Services, kas ļauj kontrolēt automobili, izmantojot viedtālruni. Līdz ar 10,25 collu* lielo ekrāna navigācijas sistēmu iegūsiet arī piecu gadu bezmaksas pieeju Hyundai Live pakalpojumiem.

* Papildaprīkojums.

 

Uzzināt vairāk par lietotni Bluelink

 

Bezvadu uzlāde

Modernizētais bezvadu uzlādes paliktnis tagad ir vēl jaudīgāks un efektīvāks, lai ātri un ērti uzlādētu viedtālruni bez apgrūtinošiem kabeļiem.

Krell augstākās klases skaņas sistēma

KRELL augstākās klases skaņas sistēma* sniedz nevainojamu skaņas kvalitāti. 10 pirmšķirīgi skaļruņi visiem salonā esošajiem sniedz izcilu telpiskās skaņas pieredzi, ko nodrošina augstākās klases 12 kanālu pastiprinātājs ar 589 vatu izejas jaudu.
* Papildaprīkojums.

 

DROŠĪBA

AIZSARGĀ JŪS UN JUMS TUVOS

Jaunas, mūsdienīgas Hyundai SmartSense drošības funkcijas un uzlabotas vadītāja palīgsistēmas, tostarp Palīgsistēma braukšanai pa lielceļiem* un Aizmugurējā sadursmes novēršanas sistēma* ļauj atrasties jaunajam SANTA FE līdzās premium klases konkurentiem. Tam ir pat Attālā viedā stāvvietā novietošanas palīgsistēma*, kas novietos automobili stāvvietā jūsu vietā.
* Papildaprīkojums.

 

Palīgsistēma braukšanai pa lielceļiem

Šī funkcija ir joslas ievērošanas palīgsistēmas un viedās kruīza kontroles apvienojums, kas ar sensoru un karšu datu palīdzību nodrošina drošu darbību, kā arī automātiski pielāgo ātrumu ierobežotā vidē. Īpaša poga uz stūres ļauj vadītājam aktivizēt sistēmu tikai ar vienu pieskārienu.
Papildaprīkojums modelim Style, standarta aprīkojums modeļiem Premium un Calligraphy.

Attālā viedā stāvvietā novietošanas palīgsistēma

Jaunais SANTA FE var attālināti novietot sevi stāvvietā vai izbraukt no tās. Sistēma var pat iebraukt stāvvietā atpakaļgaitā, atliek tikai nospiest pogu.
Papildaprīkojums modelim Style, standarta aprīkojums modeļiem Premium un Calligraphy.

 

Stāvvietā novietošanas sadursmes novēršanas palīgsistēma braukšanai atpakaļgaitā

Šī jaunā funkcija izmanto aizmugurējos un sānu radarus, lai noteiktu šķēršļus, braucot atpakaļgaitā, un brīdina vadītāju, kā arī vajadzības gadījumā aktivizē bremzes, lai izvairītos no sadursmes.
Papildaprīkojums modelim Style, standarta aprīkojums modeļiem Premium un Calligraphy.

 

Joslas ievērošanas palīgsistēma

Jaunajam SANTA FE joslas ievērošanas palīgsistēma ir iekļauta standartaprīkojumā. Ja tā ir ieslēgta, automobiļa centrējums joslā tiek saglabāts, braucot ar ātrumu no 0 līdz 200 km/h pa šoseju vai pilsētas ielām.

Aklās zonas sadursmes novēršanas palīgsistēma

Izmantojot radara tipa sensorus, kuri atrodas aizmugurējā bufera lejasdaļā, un priekšējo kameru, sistēma brīdina vadītāju par automobili aklajā zonā. Ja šādā situācijā iestatāt pagrieziena rādītāju, būs dzirdams brīdinājuma signāls un tiks aktivizētas bremzes, lai novērstu sadursmi.
Nav pieejama Comfort modelī.

 

Apkārtskata monitors

Šaura stāvvieta? Neliela automazgātava? Nekādu problēmu. Jaunā SANTA FE apkārtskata monitors palīdz vieglāk un drošāk manevrēt šaurās vietās.

Papildaprīkojums modelim Style, standarta aprīkojums modeļiem Premium un Calligraphy.

 

Aklās zonas monitors

Tagad digitālā mērinstrumenta paneļa ekrānā varat redzēt jaunā SANTA FE aizmugures kreisās un labās puses skatus. Kameras tiek aktivizētas, lietojot pagrieziena rādītāju joslu maiņas laikā.
Papildaprīkojums modelim Style, standarta aprīkojums modeļiem Premium un Calligraphy.

Drošas izkāpšanas palīgsistēma

Šī viedā funkcija novērš negadījumus, atpazīstot no aizmugures braucošus transportlīdzekļus un īslaicīgi aizslēdzot aizmugurējās durvis, lai pasažieri varētu izkāpt no automašīnas tikai tad, kad tas ir droši.

 

5 gadu garantija bez nobraukuma ierobežojuma

Tāpat kā katrs Hyundai, jaunais SANTA FE ir izstrādāts atbilstoši augstākajiem kvalitātes standartiem. Un mēs šo kvalitāti apliecinām, nodrošinot 5 gadu garantiju bez nobraukuma ierobežojuma, lai jūs varētu izbaudīt to, kas jums dzīvē patīk bez raizēm par savu automobili. Turklāt uz jaunā SANTA FE augstas veiktspējas litija jonu polimēra akumulatoru attiecas 8 gadu vai 160 000 km nobraukuma garantija atkarībā no tā, kas iestājas pirmais. Kā standartu izbaudiet papildu sirdsmieru, ko sniedz viena no labākajām garantijām nozarē.

Neskatoties uz transportlīdzeklī esošajām palīgsistēmām, par satiksmes stāvokļa novērošanu un transportlīdzekļa kontroli vienmēr atbild vadītājs. Tādi apstākļi kā ceļa stāvoklis, ceļa zīmes vai laikapstākļi var ierobežot palīgsistēmu darbību.