Close

Sacīkstes ar Hyundai

Hyundai Motorsport GmbH.

2012. gada 19. decembrī dibinātais uzņēmums „Hyundai Motorsport GmbH“ (HMSG) ir atbildīgs par Hyundai starptautiskajām motosporta aktivitātēm un galvenokārt par tā Pasaules Rallija čempionāta programmu. Uzņēmums, kas atrodas Alcenavā, Vācijā, ir strādājis pie Hyundai atgriešanas Pasaules Rallija čempionātā, iesaistot unikālu un prasmīgu darbinieku komandu, kas pastāvīgi strādā pie WRC specifikācijas i20 pilnveides.
Automobilis

N – radīts izcilam sniegumam

N, kas radīts, lai nodrošinātu lielisku sniegumu gan uz ceļa, gan sacīkšu trasē, apvieno Hyundai Motor plašo motosporta pieredzi un augstas veiktspējas lielceļu automobiļa izaugsmi.

IONIQ 5 N. Hyundai pirmais pilnībā elektriskais N modelis

Izmantojot jaunākās tehnoloģijas, IONIQ 5 N tika izstrādāts, lai paceltu braukšanas prieku jaunā līmenī. Hyundai N izstrādes komanda ir uzmanīgi uzklausījusi pašreizējo un nākotnes N modeļu cienītāju atsauksmes. IONIQ 5 N nodrošina aizraujošas pārslēgšanas sajūtas un sensorisku braukšanas atgriezenisko saiti, kas veiktspējas entuziastiem bieži vien pietrūkst elektromobiļos. Hyundai N e-Shift tehnoloģija nodrošina jaudas padeves kontroli un pacilājošu sajūtu pārslēdzoties, nodrošinot vadītājam labāku atgriezenisko saiti un vadāmību.

Iepazīties ar modeli

Automobilis

Hyundai i20 N vs Hyundai i20 N WRC Rally1 Hybrid

i20 N Rally1 Hybrid ir veidots, pamatojoties uz i20 N ceļa automobili. WRC versija vēl vairāk nostiprinās saikni starp autosportu un Hyundai sērijveida automobiļu tehnoloģijām.

Hyundai i20 N

Tips 1,6 T-GDI
Veiktspēja 204 ZS
Griezes moments 304 Nm
Ātrumkārba 6 pakāpju manuālā
Piedziņa Priekšējo riteņu piedziņa
0–100 km/h 6,2 sek.

Hyundai i20 N WRC Rally1 Hybrid

Tips Hyundai Motorsport turbokompresora dzinējs ar tiešo iesmidzināšanu
Veiktspēja 380 ZS + 134 ZS hibrīda jauda
Griezes moments ~450 Nm
Ātrumkārba 5 pakāpju manuālā
Piedziņa Pilnpiedziņa
0–100 km/h < 4  sek.

2024. gada tehniskie noteikumi

Dzinējs

2022. gadā WRC automobiļi pirmoreiz bija aprīkoti ar hibrīda dzinējiem, un tas turpināsies arī 2024. gadā. Saskaņā ar jaunajiem Rally1 noteikumiem automobiļi tiks aprīkoti ar 100 kW plug-in hibrīda motoriem, kas kopā ar 1,6 litru iekšdedzes dzinēju nodrošinās vairāk nekā 500 zirgspēku jaudu. Atšķirībā no apdzīšanas sistēmām citos autosporta čempionātos, kur tiek lietoti hibrīddzinēji, WRC autovadītāji lietos elektroenerģiju, izmantojot automātisku sistēmu, ko kontrolē iepriekš ieprogrammētas motora kartes.

 

Drošība

Rally1 noteikumos ir iekļautas stingrākas drošības prasības sportistu aizsardzībai. Tie ietver pastiprinātu priekšpusi un aizmuguri, galvenā drošības karkasa pievienošanu 3D kopnē un jauna jumta daļas dizaina izveidi, kas spēs absorbēt līdz 115 % vairāk enerģijas, nekā paredzēts iepriekšējos noteikumos.

Svars

Rally1 automobiļu minimālais svars ir noteikts 1350 kg – par 160 kg lielāks nekā 2021. gada noteikumos. Šis lielais svara palielinājums ir nepieciešams, lai nodrošinātu jauno elektrisko elementu svaru automobiļos.

 

Hibrīda iekārta

Kopējā hibrīda iekārta sastāv no 12 000 apgr./min. motora ģeneratora bloka (MGU), invertora vadības bloka un 3,9 kWh akumulatora, kas nodrošina līdz 750 voltiem. Lai maksimāli palielinātu paātrinājuma veiktspēju, iekārta no MGU ir savienota ar visiem četriem riteņiem, izmantojot dzenskrūves vārpstu, lai paātrinājuma fāzē nodrošinātu 180 Nm griezes momentu. Hibrīda iekārta ir izvietota ballistiski izturīgā oglekļa šķiedras korpusā, kas spēj izturēt triecienus ar spēku līdz pat 70 G.

 

Aerodinamika

WRC automobiļiem ir vairākas aerodinamikas iekārtas, tai skaitā spārni automobiļa priekšpusē un aizmugurē, lai palielinātu tā piespiedējspēku. Pašreizējie hibrīda automobiļi ir saglabājuši iepriekšējās noteikumu ēras agresīvo aerodinamiku.

Jūs varētu interesēt

Pasaules rallija čempionāta (wrc) komandas
Lasīt vairāk

2024. gada kalendārs
Atvērt

Uzziniet vairāk par wrc vārdnīcu
Uzzināt vairāk