Normunds Avotiņš, Auto Ziņas

Jaunā Tucson tehnika arī kļuvusi gudrāka un kā lai to saka – tālredzīgāka? Nu piemēram – tam joprojām ir dīzelis. Hyundai negrasās atteikties no efektīvākā iekšdedzes dzinēja kā japāņi. 

Benzīna motoru sarakstā Tuksonam izbūvēta vesela hibrīdu piramīda, kuras apakšā ir pavisam parasts benzīna turbomotors ar rokas kārbu, bet virsotne nemaz nav pabeigta, jo plug in hibrīds iznāks vēlāk. Benzīnmotora pamats visiem ir vienāds – 1,6 litru T-GDI turbodzinējs.

 

 

 
Vislētākajā Tuksonā tam vispār nav nekādas hibrīdiekārtas, taču nav arī automātiskās kārbas. Jaunā Hyundai Tucson cenu diapazons ir ierasti plašs – no 23 tūkstošiem eiro par bāzes modeli līdz pat 40 000 par Premium ar visu iekļautu plus vēl dažām ekstrām, piemēram, panorāmas jumtu.
 
Tucson nav tikai jauns modelis, tā ir jauna Hyundai automašīnu attīstības pakāpe. Visticamāk, ka pirktākais Tucson būs ar benzīnu un priekšpiedziņu, jo izskats jau nemainās, bet cena gan. Balva par gudru izvēli būs kosmiskā radiatora reste ar slepenajiem lukturiem. Lūk tā!