Close

Lietuviešu žurnālisti ir paši ātrākie

1. jūnijā pēc pusdienām pie Liepājas koncertzāles tika pievarēts pēdējais sacīkšu „Viada Press Rally 2019“ ātrumposms. Pašā jaudīgākajā kategorijā virs 3000 (automašīnām, kuru dzinēja tilpums pārsniedz 3000 cm3) visātrākā bija Egidija Babeļa un Aleksandra Daiņa ekipāža (Hyundai i30 Fastback N).

Šo divu dienu ralliju gar Lietuvas un Latvijas jūras piekrasti, kura laikā 75 ekipāžas veica vairāk nekā 300 km un 23 ātrumposmus, noslēdza slaloms automašīnu stāvvietā.

Otrajā vietā ierindojās Arūns Volungevičs un Povilas Girčus (Honda Civic Type-R), bet trešajā vietā viesi no Polijas Jaceks Jureckis un Mareks Vihers (Lexus RC-F).

Egidijs Babelis bija ļoti apmierināts ar pasākumu. „i30 Fastback N ir daudzpusīgs un izsmalcināts. Tā komforta līmenis atbilst manām vēlmēm, un tas vienmēr ir ļoti stabils. LSD (elektroniskais pašbloķēšanās diferenciālis) darbojas labāk, nemēģina tevi nogalināt un perfekti paveic savu uzdevumu. Turklāt izrādās, ka tam ir jūtami labāks svara sadalījums. Un tas izskatās labāk.

Mani patīkami pārsteidza tas, ko vari paveikt ar šo automobili. Tas ļauj īstenot ikvienu ieceri brīdī, kad par to vēl tikai esi iedomājies. Ar to var slidināties, veikt straujus bremzēšanas manevrus, izņemt līkumus, stūrei esot gandrīz pilnībā bloķētai, tas tevi ievelk. Un izpilda visas darbības tiklīdz par tām iedomājies. Dzinējs — lielisks, skaņa — ļoti dobja un dusmīga ar bērnišķīgiem piesitieniem un izsaucieniem, kas man ļoti patīk, pārnesumkārba — lieliski piemērota, bremzes — spēcīgākas nekā Sciroco GT24 sacīkšu automobilim, turklāt tās nepārkarst. Rodas sajūta, ka viss ir ļoti stingri konstruēts un šis automobilis spēj izturēt daudz vairāk kilometrus nekā Volkswagen grupas TCR automobiļi. Nospiežot normālā režīma pogu, tas atkal kļūst par parastu automobili. Es braucu no Viļņas uz Palangu un atpakaļ kopā ar trim citiem lieliem vīriem un lielu daudzumu bagāžas — viss ietilpa un visam pietika vietas.“