Hyundai Motor veic korekciju kombinētajā pilnībā elektriskās braukšanas diapazonā (AER), kas ir norādīts attiecībā uz Kona Electric saskaņā ar Vispasaules Saskaņoto vieglā transportlīdzekļa testa procedūru (WLTP).

Visiem jaunajiem automobiļiem, kurus pārdos Eiropas Savienībā, ir jāveic jaunie WLTP testi, kuros izmanto standartizētu testēšanas programmu, ko ir noteikušas un pārbauda izraudzītās testēšanas iestādes. Pārbaudot Kona Electric, lai noteiktu tā apstiprināto elektrisko transportlīdzekļu braukšanas diapazonu, procesu pārraugošā neatkarīgā organizācija nejauši izmantoja nepareizu testēšanas metodoloģiju un pēc tam apstiprināja tās sniegtos rezultātus. Tas izraisīja Kona Electric nesamērīgi ilgu testēšanu WLTP “pilsētu” ciklā – tas kopumā iekļauj mazāku transportlīdzekļa ātrumu un mazāku vajadzību pēc enerģijas –,tādējādi pārāk augstu novērtējot transportlīdzekļa pilnībā elektrisko diapazonu.

Kona Electric 39 kWh specifikācija ir jāpārrēķina ar kopējo AER diapazonu 289 kilometri (180 jūdzes). Kona Electric 64 kWh AER ir jāpārrēķina ar 449 kilometru (279 jūdžu) diapazonu.

Pārbaužu ciklu neatbilstība tika konstatēta, pateicoties Hyundai pastāvīgajam apstiprināšanas darbam, un šī situācija tiek rūpīgi novērota, lai iegūtu pilnīgu izskaidrojumu.

Hyundai ir norūpējies, uzzinot, ka ir jākoriģē Kona Electric oficiāli atzītais braukšanas diapazons, un izturas pret to nopietni. Šī problēma neietekmē nevienu citu Hyundai transportlīdzekli.