Īpašais modelis i30 Fresh Plus

 

 

EKSTERJERS

i30_ext_main

DODIES AIZVIEN TĀLĀK AR STILU

Precīzi veidotas virsmas, plūstošs siluets un izteiksmīgi dizaina elementi piešķir automobilim eleganci un vienkāršu izsmalcinātību.

i30_front2

Neatkārtojams dizains, kas izstaro spēku un kustību

Hyundai jaunā kaskādes tipa radiatora režģa dizaina formas atgādina izkausētu, plūstošu tēraudu – materiālu, kurš izstaro neapturamu spēku un kustību. Apakšējā bufera trīsdimensiju veidols vēl vairāk pastiprina jaunā i30 platās riteņu bāzes sportisko iespaidu.

i30_side

Rakstura līnija

Sānu dizaina tīrajā formā izceļas eleganta, nepārtraukta plūduma rakstura līnija, kas sniedzas no automobiļa priekšējiem lukturiem līdz aizmugures kombinētajiem lukturiem.

i30_back

Melni glancēts aizmugures spoileris

Automobiļa jumts plūstoši pāriet modernā, melni glancētā, aerodinamiskā jumta spoilerī, kurā iebūvēti centrā augstu novietoti bremžu lukturi.

Moderns LED apgaismojums

Jaunā dizaina elegantajos priekšējos lukturos tuvo un tālo gaismu funkcijas nodrošina vairāki LED projektori. LED lukturi ir gaišāki un energoefektīvāki par standarta lukturiem.

Radiatora režģis

Hyundai sešstūra radiatora režģa jaunākā dizaina versija – tā veidols un ikviena sīkākā detaļa ir radīta, iedvesmojoties no plūstoša, izkusuša tērauda.

Panorāmas jumta lūka

Plaši atveramā stikla panorāmas jumta lūka ar sasvēršanas un bīdīšanas tipa atvēršanas funkciju piešķir automobiļa salonam plašuma un gaisīguma iespaidu. Šī opcija ir pieejama, izvēloties Style komplektācijas līmeni ar Luxury Pack.

Aizmugures kombinētie lukturi

Aizmugures kombinēto lukturu izteikti horizontālais novietojums pastiprina automobiļa spēka, plašuma un stabilitātes iespaidu. Kombinētie lukturi ir pieejami arī ar LED tipa lukturiem, kas ir gan energoefektīvi, gan vizuāli pievilcīgi.

Aizmugures atstarotāji un miglas lukturi

Augstu novietotie aizmugures atstarotāji un miglas lukturi veicina automobiļa plašuma un stabilitātes iespaidu.

5 dubulto spieķu dizaina dekoratīvie diski

Jaunajam i30 ir pieejami 15″ dekoratīvie diski („Classic”), 16″ pelēkas metālikas vieglmetāla diski („Comfort”) un 17″ pelēkas metālikas vieglmetāla diski („Style”).

INTERJERS

i30_int_main

DODIES AIZVIEN TĀLĀK AR KOMFORTU

Mēraparātu paneļa un salona nosvērtā vienkāršība rada tveramu elegances, kvalitātes un plašuma iespaidu. Un sajūtas nemelo – jaunais i30 ir viens no plašākajiem automobiļiem savā klasē. Modeļa slodzi nesošā konstrukcija ir veidota no īpaši augstas izturības tērauda. Izturīgā un vienlaikus vieglā automobiļa virsbūve nodrošina mazāk trokšņu un vibrācijas automobiļa salonā.

i30_int_black i30_slategrey

Šīs interjera krāsu kombinācijas ir izstrādātas īpaši jaunajam i30 modelim.

 

daa2

Vadītāja modrības brīdinājuma funkcija (DAA)

DAA funkcija pārrauga un analizē stūres pagriešanas leņķa, stūrēšanas griezes momenta un automobiļa novietojuma izmaiņas satiksmes joslā un reģistrē braukšanas ilgumu, kā arī spēj noteikt vadītāja koncentrēšanās spēju zudumu. Šādā situācijā sistēma aktivizē skaņas un vizuālus brīdinājuma signālus. Sistēmas jutības iestatījumi ir maināmi.

 

Virtuāls 8″ skārienekrāns

Navigācijas platformā ir ietverts LIVE Services abonements septiņus gadus bez maksas. Informācija tiek attēlota mēraparātu panelī stratēģiski izvietotajā pilnkrāsu 8″ skārienekrānā, kas ir ērti sasniedzams gan automobiļa vadītājam, gan arī pasažieriem.

Automātiska gaisa kondicionēšanas sistēma

Divu zonu automātiskā gaisa kondicionēšanas sistēma sniedz iespēju izvēlēties atšķirīgus temperatūras iestatījumus automobiļa vadītāja un un priekšējā pasažiera vietā. Iestatiet vēlamo temperatūru, un sistēma paveiks visu pārējo.

Modernas savienojamības funkcijas

8″ skārienekrāna displejs un jaunā i30 visaptverošās savienojamības iespējas ļauj vadītājam braukšanas laikā droši piekļūt iPhone vai Android viedtālruņa funkcijām. Automobilis ir aprīkots ar centrā novietotu bezvadu uzlādes paliktni ērtai viedtālruņa uzlādēšanai.

7 pakāpju DCT automātiskā ātrumkārba

Īpaši izstrādātā 7 pakāpju DCT pārnesumkārba ar optimizētu degvielas patēriņu automobilim nodrošina papildu dinamiskus akcentus. Pārnesumu pārslēgšana ir īpaši ātra, vienmērīga un patīkama. Iespējams izvēlēties kādu no 2 braukšanas režīmiem – parasto („Normal”) vai sporta („Sport”) režīmu.

Bīdāms priekšējais elkoņa balsts

Starp priekšējiem sēdekļiem atrodas ērts elkoņa balsts, kuru pēc vajadzības ir iespējams pabīdīt uz priekšu un atpakaļ. Atverot elkoņa balsta vāku, skatienam atklājas parocīgs nodalījums sīklietu glabāšanai.

VEIKTSPĒJA

i30_performance_main

DODIES AIZVIEN TĀLĀK AR PRIEKU

Jaunais piedziņas sistēmu klāsts, daudzsviru aizmugures balstiekārta un izcila strukturālā stingrība ļauj jaunajam i30 nodrošināt patiesi patīkamu un ērtu braukšanas pieredzi.

1_4tgdi_i30
1,4 T-GDi
Benzīna dzinējs

Jaunizstrādātais 1,4 litru T-GDI dzinējs, kas nodrošina 140 ZS jaudu un 242 Nm griezes momentu pie 1500 apgr./min., sniedz dinamisku un atbildīgu braukšanas pieredzi. Dzinējs ir pieejams ar 6 pakāpju manuālo vai 7 pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu.
Maks. jauda – 140 ZS (103 kW)
Maks. griezes moments – 242 Nm

1_0_tgdi_i30
1,0 T-GDi
Benzīna dzinējs

1,0 T-GDI ir samazināts benzīna dzinējs ar turbokompresoru, un tas spēj attīstīt 120 ZS lielu jaudu un nodrošināt 171,1 Nm lielu griezes momentu pie 1500–4000 apgr./min. Dzinējs ir pieejams kopā ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu.
Maks. jauda – 120 ZS (88 kW)
Maks. griezes moments – 171,1 Nm

1_4_mpi_i30
1,4 MPi
Benzīna dzinējs

Šis benzīna dzinējs bez turbokompresora sasniedz 100 ZS lielu jaudu un nodrošina 134 Nm lielu griezes momentu pie 3500 apgr./min. Dzinējs ir pieejams kopā ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu.
Maks. jauda – 100 ZS (73,3 kW)
Maks. griezes moments – 134 Nm

1_6_crdi_i30
1,6 CRDi
Dīzeļa dzinējs

Šis dīzeļdzinējs ar turbokompresoru spēj sasniegt nepārspējamus griezes momenta rādītājus un ir pieejams trīs dažādās versijās. Vidējā diapazona dzinējs nodrošina 110 ZS lielu jaudu, savukārt visekonomiskāk noskaņotajiem autovadītājiem piedāvājam 95 ZS dzinēja versiju. Šie dzinēji ir pieejami ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Jaudīgākā šī dzinēja versija spēj nodrošināt 136 ZS lielu jaudu, un tas ir pieejams tikai ar 7 pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu.
Maks. jauda – 136 ZS (100 kW)
Maks. griezes moments – 280 Nm (manuālā pārnesumkārba), 300 Nm (DCT)

5 gadu garantija bez nobraukuma ierobežojuma

Hyundai piešķir i30 piecu gadu garantiju bez nobraukuma ierobežojuma, kam klāt nāk diennakts tehniskā palīdzība uz ceļiem un bezmaksas tehniskā kontrole starp regulārām periodiskām apkopēm piecu gadu garumā.

ĒRTUMS

i30_comfort_main

DODIES AIZVIEN TĀLĀK AR VIEGLUMU

Papildus eleganti nosvērtajam salonam jaunais i30 ir aprīkots ar augstākās klases braukšanas palīgsistēmām, kas ikvienu braucienu ļauj aizvadīt bez raizēm. 8″ skārienekrānā tiek attēlota ne tikai navigācijas informācija – LIVE Services nodrošina arī satiksmes informāciju reāllaikā, informāciju par fotoradariem, laikapstākļiem un tuvumā esošiem apskates objektiem.

 

i30_5d_parking

Priekšējie un aizmugures stāvvietas sensori

Automobiļa novietošana stāvēšanai ierobežotās vietās reizēm var būt problemātiska, it īpaši pasliktinātas redzamības apstākļos. Sensori automobiļa priekšējā un aizmugurējā buferī spēj reģistrēt nepamanītos šķēršļus un brīdināt par nepieciešamību apstāties, lai nepieļautu sadursmi.

Elektroniskā stāvbremze (EPB)

Elektroniskās stāvbremzes aktivizēšanas slēdzis aizņem daudz mazāk vietas nekā standarta tipa stāvbremze. Tas arī vienkāršo stāvbremzes aktivizēšanu un deaktivizēšanu, jo vienīgais, kas ir jāizdara, — jānospiež poga. Tik vienkārši!

Ātruma ierobežojumu informācijas funkcija (SLIF)

Lai identificētu ātrumu ierobežojošās ceļazīmes un attēlotu ātruma ierobežojumus reālajā laikā, SLIF izmanto priekšējo kameru un informāciju, ko saņem no navigācijas sistēmas. Šī informācija tiek attēlota navigācijas sistēmas displejā un kombinētajā mēraparātu panelī.

DROŠĪBA

i30_safety_main

DODIES AIZVIEN TĀLĀK AR PĀRLIECĪBU

Jaunā i30 plašais standarta drošības funkciju klāsts sniedz sirdsmieru un nodrošina patīkamus braucienus.

aeb

Autonomā avārijas bremzēšana (AEB)

Moderna braukšanas palīgsistēma, kas izmanto radara signālus un priekšējo kameru, nepārtraukti analizējot satiksmi. Konstatējot sadursmes risku ar gājēju vai citu transportlīdzekli, tiek automātiski iedarbinātas bremzes.

 

ascc

Adaptīvā inteliģentā kruīza kontrole (ASCC)

Paaugstina drošību un mazina stresu, ieturot noteiktu attālumu līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim, automātiski samazinot vai palielinot ātrumu līdz noteiktai robežai atkarībā no satiksmes apstākļiem. Satiksmes sastrēgumos ASCC atjauno iepriekš iestatīto attālumu pēc katras apstāšanās reizes, no jauna iedarbinot dzinēju, kad priekšā tiek konstatēta kustība uz priekšu un autovadītāja pēda piespiež akseleratora pedāli.

 

Joslas ieturēšanas palīgsistēma (LKAS)

Pamatā paredzēta, lai brīdinātu vadītājus, kas iesnaužas pie stūres. Ja automobilis novirzās no braukšanas joslas un pirms tam nav ieslēgts pagrieziena rādītājs, sistēma konstatē šādu situāciju un brīdina vadītāju ar skaņas signālu vai aktīvi koriģē stūrēšanas virzienu.

Aklās zonas kontroles sistēma (BSD)

Tā informē vadītāju par aklajā zonā esošajiem transportlīdzekļiem un atvieglo joslu maiņu. Izbraucot no stāvvietas atpakaļgaitā, aizmugures šķērsvirziena satiksmes brīdinājuma sistēma brīdina, ja tuvojas citi transportlīdzekļi, un var mazināt sadursmes sekas.

Frontālas sadursmes brīdinājuma sistēma (FCWS)

Universālā kamera uzrauga attālumu līdz priekšā esošajam transportlīdzeklim. Ja tiek konstatēts sadursmes risks, tā iedarbina vizuālu un skaņas brīdinājumu.