Hyundai i20 izceļas starp savas klases sāncenšiem ar visjaunākajām drošības funkcijām un ekonomisku ekspluatāciju. Automobilis ir vienlaicīgi aizraujošs un praktisks.
Klāsta priekšgalā ir trīs cilindru 1,0 T-GDi benzīna dzinējs (120 ZS) ar 48 voltu daļēja hibrīda sistēmu – izstrādāts, lai i20 sportisko personību nogādātu uz ceļa. Tas palīdz nodrošināt par 3–4 % mazāku degvielas patēriņu un CO2 izmešu līmeni. Tas ir pieejams ar 7 pakāpju DCT automātisko ātrumkārbu.
Pieejams arī 1,0 T-GDi benzīna dzinējs (100 ZS) ar 6 pakāpju manuālo ātrumkārbu vai 7 pakāpju DCT automātisko ātrumkārbu un 1,2 MPI benzīna dzinējs (84 ZS) ar 5 pakāpju manuālo ātrumkārbu.
Tukšgaitas Stop & Go, ģeneratora pārvaldības sistēma un zemas rites pretestības riepas papildina mūsu enerģijas reģenerācijas sistēma. Kad automobilis kustas ar ieslēgtu pārnesumu, bet ar aizvērtu droseli, dzinēja bremzēšanas efekts ģenerē kinētisko enerģiju, kas tiek pārveidota elektrībā un uzglabāta akumulatorā. Tādējādi tiek mazināts gan degvielas patēriņš, gan emisiju līmenis.
Tas ir īpaši noderīgs pilsētas satiksmē. Tas atbalsta ātrāku un vienmērīgāku motora iedarbināšanu ar papildu griezes momentu, izmantojot enerģiju no 48 V akumulatora.
Paātrinājumā startera ģenerators atbalsta motoru ar 4 – 10 kW jaudu. Kad ir sasniegts vajadzīgais ātrums, sistēma pāriet uz neitrālu režīmu, nedodot enerģiju. Tā rezultātā var samazināt CO2 emisijas un degvielas patēriņu.
Ja ātrums ir nemainīgs, sistēma ir vai nu darbojas tukšgaitā, vai strādā kā ģenerators, kas uzlādē 48 V akumulatoru, atkarībā no akumulatora uzlādes stāvokļa.
Aktīvās bremzēšanas vai pārsniegšanas fāzēs rotējošā kloķvārpsta darbina startera ģeneratoru, kas pēc tam atgūst maksimālo jaudu no 10 līdz 12 kW. Ģenerators pārvērš kinētisko bremzēšanas enerģiju elektrībā un atkal ievada 48 V akumulatorā.
Kustoties ar mazu ātrumu, start-stop funkcija tiek aktivizēta, sasniedzot ātrumu 30 km/h. Palēninājumā starp 30 un 0 km/h un atlaižot sajūgu, motors tiek pilnībā izslēgts.
Ar lietotni Bluelink®* tālrunī jūs var varat aizslēgt un atslēgt savu i20 attālināti vai atrast savu automobili, kad neatceraties, kur tieši tas ir novietots. Lietotne jums nosūtīs arī brīdinājumu, ja kāds mēģinās ielauzties. Ja jūs vēlaties uzzināt, vai riepu spiediens ir atbilstošs un bremžu sistēma ir darba kārtībā, lietotne jums paziņos arī šādu informāciju.
* Papildaprīkojums modeļiem Comfort un Style.
i20 sniedz inovatīvas tehnoloģijas dzīves atvieglošanai. Tā papildu 10,25 collu skārienekrānā ietvertas 3D navigācijas, mediju un savienojamības funkcijas.
* Papildaprīkojums modeļiem Comfort un Style.
8 collu skārienekrāns ir aprīkots arī ar bezvadu viedtālruņa spoguļošanu, kas ļauj viegli savienot un attēlot viedtālruni, izmantojot Apple CarPlay vai Android Auto.
* Standarta aprīkojums modeļiem Comfort un Style.
Izbaudiet bezvadu mobilā tālruņa savienojamību – iekļauta bezvadu uzlāde visiem skārienekrāniem un bezvadu spoguļošana 8 collu skārienekrānam.
* Standarta aprīkojums modeļiem Comfort un Style.
Baudiet lielisku audio pieredzi ar i20 augstvērtīgo Bose® skaņas sistēmu. Tās astoņi skaļruņi, tai skaitā zemo frekvenču skaļrunis, ir izstrādāti tā, lai atbilstu automobiļa sportiskajam stilam, un skaņa sniedz tikpat dinamisku pieredzi kā pati braukšana ar i20.
* Pieejams tikai ar Navigācijas aprīkojuma komplektu modelim Style.
Ar Hyundai SmartSense – mūsu jaunākajām progresīvajām vadītāja palīdzības sistēmām – i20 piedāvā visaptverošāko aktīvās drošības tehnoloģiju komplektāciju savā klasē, kas veidota tā, lai jūs varētu braukt droši un ar mierīgu prātu. Šī segmenta automobiļiem daudzas no pieejamajām funkcijām ir negaidīts jaunums.
Šī sistēma jums sniedz papildu pārliecību, kad atpakaļgaitā manevrējat ar i20 šaurās stāvvietās. Kad sistēma konstatē sadursmes risku, tā automātiski iedarbina bremzes.
* Pieejams modelim Style ar navigācijas aprīkojuma komplektu.
Ja tiek konstatēts noguruma vai uzmanības novēršanas gadījums, sistēma pievērš jūsu uzmanību ar brīdinājumu un paziņojumu, kurā tiek ieteikts atpūsties.
Neskatoties uz transportlīdzeklī esošajām palīgsistēmām, par satiksmes stāvokļa novērošanu un transportlīdzekļa kontroli vienmēr atbild vadītājs. Tādi apstākļi kā ceļa stāvoklis, ceļa zīmes vai laikapstākļi var ierobežot palīgsistēmu darbību.