RĀDĪTS, LAI JŪS PĀRVIETOTOS AR BAUDU UN JAUDU

Jaunais i30 Wagon piedāvā vēl nebijušu daudzveidību, runājot par piedziņas iespējām. Elektriskās 48 V daļējā hibrīda iespējas samazina CO2 izmešus, uzlabojot degvielas efektivitāti. 48 V daļējā hibrīda iespējas ir pieejamas ar 7 pakāpju dubultā sajūga automātisko ātrumkārbu (DCT), 1,0 T-GDI vai 1,5 T-GDI benzīna dzinēju.

 

Benzīna dzinēji

Jaunais 1,5 litru T-GDi dzinējs ar 159 ZS ir augstākā līmeņa produkts, kurš iekļauts standartaprīkojumā ar 48 V daļējā hibrīda tehnoloģiju un 7 pakāpju dubultā sajūga automātisko ātrumkārbu (DCT).

Ir pieejama arī 1,5 litru DPi dzinēja 110 ZS versija ar 6 pakāpju manuālo ātrumkārbu un 1,0 litru T-GDi dzinējs ar 6 pakāpju manuālo ātrumkārbu vai 7 pakāpju dubultā sajūga automātisko ātrumkārbu (DCT).

 

48 V daļēja hibrīda sistēma

48 V daļēja hibrīda spēka pārvada sistēma atbalsta iekšdedzes motoru, dažādos braukšanas posmos pievienojot elektrisko jaudu. Uzziniet vairāk par šo novatorisko degvielas taupīšanas sistēmu.

 

Komfortabls starts

Tas ir īpaši noderīgs pilsētas satiksmē. Tas atbalsta ātrāku un vienmērīgāku motora iedarbināšanu ar papildu griezes momentu, izmantojot enerģiju no 48 V akumulatora.

Paātrinājums

Paātrinājumā startera ģenerators atbalsta motoru ar 4 līdz 10 kW jaudu. Kad ir sasniegts nepieciešamais ātrums, sistēma pāriet uz neitrālu režīmu, nepiegādājot enerģiju. Tā rezultātā var samazināt CO2 emisijas un degvielas patēriņu.

Uzlāde braukšanas laikā

Pie nemainīga ātruma sistēma strādā vai nu tukšgaitā, vai darbojas kā ģenerators, kas uzlādē 48 V akumulatoru, atkarībā no akumulatora uzlādes stāvokļa.

Reģenerācija

Aktīvās bremzēšanas vai apsteigšanas fāzēs rotējošā kloķvārpsta darbina startera ģeneratoru, kas pēc tam atgūst maksimālo jaudu no 10 līdz 12 kW. Ģenerators pārvērš kinētisko bremzēšanas enerģiju elektrībā un atkal ievada 48 V akumulatorā.

Plašāks start-stop diapazons

Kustoties ar mazu ātrumu, start-stop funkcija tiek aktivizēta, sasniedzot ātrumu 30 km/h. Palēninājumā starp 30 un 0 km/h un atlaižot sajūgu, motors tiek pilnībā izslēgts.