VAIRĀK SPĒKA PĀRVADA IZVĒĻU. VAIRĀK EFEKTIVITĀTES

Izvēlieties kādu no trim unikālām dzinēja konfigurācijām. Klāsta priekšgalā ir trīs cilindru 1,0 T-GDi benzīna dzinējs (120 ZS) ar 48 voltu daļēja hibrīda sistēmu – izstrādāts, lai jaunā i20 sportisko personību nogādātu uz ceļa. Tas palīdz nodrošināt par 3–4 % mazāku degvielas patēriņu un CO2 izmešu līmeni. Tas ir pieejams ar 7 pakāpju DCT automātisko ātrumkārbu. Pieejams arī 1,0 T-GDi benzīna dzinējs (100 ZS) ar 6 pakāpju manuālo ātrumkārbu vai 7 pakāpju DCT automātisko ātrumkārbu un 1,2 MPI benzīna dzinējs (84 ZS) ar 5 pakāpju manuālo ātrumkārbu.

 

Enerģijas reģenerācijas sistēma

Tukšgaitas Stop & Go, ģeneratora pārvaldības sistēma un zemas rites pretestības riepas papildina mūsu enerģijas reģenerācijas sistēma. Kad automobilis kustas ar ieslēgtu pārnesumu, bet ar aizvērtu droseli, dzinēja bremzēšanas efekts ģenerē kinētisko enerģiju, kas tiek pārveidota elektrībā un uzglabāta akumulatorā. Tādējādi tiek mazināts gan degvielas patēriņš, gan emisiju līmenis.

 

Jaunais 48 V daļējā hibrīda spēka pārvads

Ietaupiet degvielu un samaziniet emisiju līmeni ar i20, pateicoties 48 V daļējā hibrīda sistēmai. Tā atbalsta iekšdedzes dzinēju ar papildu griezes momentu, veicot paātrināšanu.

 

Komfortabls starts

Tas ir īpaši noderīgs pilsētas satiksmē. Tas atbalsta ātrāku un vienmērīgāku motora iedarbināšanu ar papildu griezes momentu, izmantojot enerģiju no 48 V akumulatora.

Paātrinājums

Paātrinājumā startera ģenerators atbalsta motoru ar 4 – 10 kW jaudu. Kad ir sasniegts vajadzīgais ātrums, sistēma pāriet uz neitrālu režīmu, nedodot enerģiju. Tā rezultātā var samazināt CO2 emisijas un degvielas patēriņu.

Vienmērīga braukšana

Ja ātrums ir nemainīgs, sistēma ir vai nu darbojas tukšgaitā, vai strādā kā ģenerators, kas uzlādē 48 V akumulatoru, atkarībā no akumulatora uzlādes stāvokļa.

Reģenerācija

Aktīvās bremzēšanas vai pārsniegšanas fāzēs rotējošā kloķvārpsta darbina startera ģeneratoru, kas pēc tam atgūst maksimālo jaudu no 10 līdz 12 kW. Ģenerators pārvērš kinētisko bremzēšanas enerģiju elektrībā un atkal ievada 48 V akumulatorā.

Pagarināts sākums-apstāšanās

Kustoties ar mazu ātrumu, start-stop funkcija tiek aktivizēta, sasniedzot ātrumu 30 km/h. Palēninājumā starp 30 un 0 km/h un atlaižot sajūgu, motors tiek pilnībā izslēgts.