Ar iespaidīgo progresīvu un gudru tehnoloģiju klāstu BAYON ievieš jaunus standartus savā segmentā.
Atklājiet jaunākās savienojamības iespējas, savā klasē vislabākās drošības funkcijas un modernas vadītāja palīgsistēmas, kā arī 48 V daļēja hibrīda piedziņas variantus.
Izbaudiet modernās viedās tehnoloģijas ar diviem 10,25 collu vizuāli apvienotiem lielajiem ekrāniem ar dalīta ekrāna funkciju. Un ar Hyundai Bluelink Connected Car Services jūs varat vadīt savu automobili no viedtālruņa.
Ekrāna izmērs ir atkarīgs no aprīkojuma līmeņa. Varat savienot savu viedtālruni ar automobili un lietot Apple CarPlay vai Android Auto.
10,25 collu digitālais displejs pastiprina salona augsto tehnoloģiju noskaņu un sniedz nevainojami skaidru skatu uz visu svarīgāko transportlīdzekļa informāciju.
Pārvaldiet savu automobili no viedtālruņa. Bluelink® savienota automobiļa pakalpojumi sniedz nevainojamu savienojamību automobilī, nodrošinot dažādu funkciju klāstu, kas braucienu padarīs ērtāku un patīkamāku.
BAYON ir vienota droša un izturīga asinsrite ar citiem Hyundai SUV ģimenes locekļiem — un tai ir atbilstošas drošības funkcijas. Vēl viens veids, kā tas izceļas savā segmentā. Daudzas no tām jau ir iekļautas standarta aprīkojumā.
Izmantojot radaru un kameru, tā brīdina par priekšā braucošiem transportlīdzekļiem un automātiski bremzē, ja konstatē, ka priekšā braucošā automašīna pēkšņi sāk bremzēt, vai parādās gājēji vai velosipēdisti.
Šī funkcija izmanto datus no automašīnas navigācijas sistēmas un priekšējā radara, lai autonomi pielāgotu ātrumu, braucot pa šoseju vai automaģistrāli.
Sistēma paredz gaidāmos līkumus vai taisnes un pielāgo ātrumu drošākai braukšanai, automātiski samazinot ātrumu un pēc līkuma atkal paātrinoties līdz iestatītajam sākotnējam ātrumam.
Neskatoties uz transportlīdzeklī esošajām palīgsistēmām, par satiksmes stāvokļa novērošanu un transportlīdzekļa kontroli vienmēr atbild vadītājs. Tādi apstākļi kā ceļa stāvoklis, ceļa zīmes vai laikapstākļi var ierobežot palīgsistēmu darbību.
BAYON kompaktais ārējais izmērs, ģimenei draudzīgais interjers un lieliskā redzamība nodrošina gan ērtu iekāpšanu, gan ērtu pārvietošanos.
Pieejamā Bose augstākās klases skaņas sistēma ir aprīkota ar astoņiem augstas veiktspējas skaļruņiem, tostarp zemfrekvences skaļruni, kas nodrošina tīru, visaptverošu un jaudīgu mūzikas atskaņošanu.
Bezvadu viedtālruņa lādētājs atrodas centrālajā konsoles daļā. Viegli un ātri uzlādējiet saderīgu viedtālruni ar Qi funkciju, nepieslēdzot to tīklam.
Jums noteikti iepatiksies augstāks sēdekļa stāvoklis, kurā komforts iet roku rokā ar stilu – iekāpšana un izkāpšana no augstas kvalitātes auduma sēdekļiem ir patīkama un vienkārša.
BAYON nodrošina izcilu degvielas patēriņa efektivitāti un konkurētspējīgu CO2 emisiju, pateicoties atjauninātajiem T-GDi dzinējiem — samazinātiem turbokompresora dzinējiem ar tiešo iesmidzināšanu, kas nodrošina optimālu efektivitāti un braukšanas prieku.
Izvēlieties vienu no diviem dzinējiem četros variantos, kas nodrošina vienu no labākajiem CO2 efektivitātes rādītājiem savā klasē — jo rūpes par vidi mums ir tikpat svarīgas kā jums.
Ietaupiet degvielu un samaziniet emisiju daudzumu. BAYON ir pieejams ar 48 V daļējā hibrīda tehnoloģiju, kas atbalsta iekšdedzes dzinēju ar papildu griezes momentu paātrinājuma laikā.
Izvēlieties kādu no vairākām vienmērīgas pārnesumkārbas iespējām: dzinējs ir pieejams ar 5 vai 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu un 7 pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu (7DCT).
BAYON 48 V daļējā hibrīdsistēma atbalsta iekšdedzes dzinēju ar papildu griezes momentu paātrinājuma laikā, lai taupītu degvielu un samazinātu emisiju daudzumu. Hyundai daļējā hibrīda tehnoloģijai ir kompakts 0,46 kWh 48 voltu litija jonu akumulators un jauns daļējā hibrīda startera ģenerators (elektriskā jauda līdz 10 kW).
Tas ir īpaši noderīgs pilsētas satiksmē. Tas atbalsta ātrāku un vienmērīgāku motora iedarbināšanu ar papildu griezes momentu, izmantojot enerģiju no 48 V akumulatora.
Paātrinājumā startera ģenerators atbalsta motoru ar 4–10 kW jaudu. Kad ir sasniegts vajadzīgais ātrums, sistēma pāriet uz neitrālu režīmu, nedodot enerģiju. Tā rezultātā var samazināt CO2 emisijas un degvielas patēriņu.
Ja ātrums ir nemainīgs, sistēma vai nu darbojas tukšgaitā, vai strādā kā ģenerators, kas uzlādē 48 V akumulatoru, atkarībā no akumulatora uzlādes stāvokļa.
Aktīvās bremzēšanas vai pārsniegšanas fāzēs rotējošā kloķvārpsta darbina startera ģeneratoru, kas pēc tam atgūst maksimālo jaudu no 10 līdz 12 kW. Ģenerators pārvērš kinētisko bremzēšanas enerģiju elektrībā un atkal ievada to 48 V akumulatorā.
Kustoties ar mazu ātrumu, start-stop funkcija tiek aktivizēta, sasniedzot ātrumu 30 km/h. Palēninājumā starp 30 un 0 km/h un atlaižot sajūgu, motors tiek pilnībā izslēgts.