• Divas pasaules pirmizrādes Hyundai stendā Ženēvā: jaunās paaudzes i30 universālis un FE Fuel Cell koncepts
  • i30 universālis ir otrais i30 saimes loceklis. Tas ir kļuvis vēl pievilcīgāks klientiem, pateicoties elegantajam profilam apvienojumā ar daudzpusīgumu un vienu no lielākajiem bagāžas nodalījumiem segmentā
  • Ar ūdeņradi darbināmais FE Fuel Cell konceptautomobilis sniedz aizraujošu priekšstatu par 2018. gadā gaidāmo nākamās paaudzes degvielas šūnu automobili
  • IONIQ saimi papildina IONIQ no elektrotīkla uzlādējamais hibrīds padara elektrisko mobilitāti pieejamāku visiem, bet autonomā IONIQ konceptautomobilis un robotizētās kājas atspoguļo Hyundai nākotnes mobilitātes idejas
  • Ar aizraujošo RN30 konceptauto un Hyundai i20 Coupe WRC Hyundai Motor demonstrē savus spēkus augstas veiktspējas un motoru sporta jomā.

2017 gada Ženēvas starptautiskajā autoizstādē notiek divas Hyundai Motor pirmizrādes: jaunās paaudzes i30 universālis un ar ūdeņradi darbināmais FE Fuel Cell konceptautomobilis. Līdzās tiem ir aplūkojams arī no elektrotīkla uzlādējamais hibrīds IONIQ Plug-in, kas papildina IONIQ modeļu saimi, kurā jau ietilpst IONIQ hibrīda un elektriskā versija. Autonomais IONIQ konceptauto demonstrē Hyundai Motor nākotnes mobilitātes vīziju un sniedz apmeklētājiem iepazīt tehnoloģiju virtuālā veidā, bet eksoskeleti sniedz ieskatu personīgās mobilitātes nākotnē. Ātrumu un emocijas sola aizraujošais RN30 konceptauto, kas ir gaidāmo “N” augstas veiktspējas modeļu priekšvēstnesis, un Hyundai i20 Coupe WRC.

Jaunās paaudzes Hyundai i30 universālis: elegance satiekas ar daudzpusīgumu
Jaunās paaudzes Hyundai i30 universālis tiek prezentēts Ženēvā. Jaunais i30 saimes loceklis saglabā piecdurvju hečbeka nenovecojošo stilu, bet jaunais virsbūves veids piešķir tam papildu eleganci un daudzpusīgumu. Ar 602 litru (VDA 211) vai 1650 litru tilpumu ar nolocītiem sēdekļiem (VDA 214) universālis piedāvā vienu no lielākajiem bagāžas nodalījumiem segmentā. Papildu glabāšanas vieta zem bagāžas nodalījuma grīdas padara automobili vēl daudzpusīgāku. Pilnie LED priekšējie lukturi un vertikālie LED dienas gaitas lukturi rada spilgtu vizuālo tēlu.
Tomass Birkle (Thomas Bürkle), Hyundai Eiropas dizaina centra vecākais dizaineris, saka: “Jaunās paaudzes i30 universālis runā i30 saimes dizaina valodā un pauž Hyundai saimes identitāti ar kaskādes tipa priekšējo režģi. Pazeminātā jumta līnija un dinamiskās proporcijas piešķir universālim gandrīz kupejai raksturīgu siluetu. Eleganto un dinamisko profilu vēl vairāk uzsver hromēti sānu logu ietvari.”
Tomass A. Šmids, Hyundai Motor Europe ražošanas direktors, saka: “Jaunās paaudzes i30 ir projektēts, izstrādāts, testēts un ražots Eiropā un iemieso Hyundai Eiropas DNS. i30 tika radīts kā jaunais “tautas auto”. Tas ir vairāk nekā viens modelis – tā ir automobiļu saime, kurā visiem četriem modeļiem ir katram savs raksturs, ko vieno saskaņots, nenovecojošs dizains. Jaunais i30 universālis piedāvā kārtējo virsbūves veidu, eleganci un daudzpusīgumu visiem.”

i30-wagon-1

Hyundai Motor prezentē nākamās paaudzes degvielas šūnu konceptautomobili

Hyundai Motor Ženēvā prezentē arī Future Eco (FE) Fuel Cell konceptautomobili, kas sniedz ieskatu ar ūdeņradi darbināmo nākamās paaudzes automobiļu nākotnē. FE Fuel Cell konceptautomobilis spēj nobraukt vairāk nekā 800 km ar vienu uzpildi un ir nākamais solis ceļā uz Hyundai Motor mērķi panākt no izmešiem brīvu ūdeņraža enerģijas sabiedrību.

Vungs Čul Jangs (Woong Chul Yang), Hyundai Motor Company priekšsēdētāja vietnieks, saka: “Hyundai Motor ir bagātīga pieredze inovatīvu, ekonomisku automobiļu radīšanā, un uzņēmuma mērķis ir kļūt par pasaules līderi ilgtspējīgas mobilitātes jomā, izmantojot savas vadošās pozīcijas degvielas šūnu tehnoloģiju nozarē. Mēs vēlamies savu sapni par ūdeņraža enerģijas sabiedrību un aicinām dažādu nozaru pārstāvjus, ne tikai autoražotājus apvienot spēkus, lai saskaņotu ūdeņraža ieguvi, piegādi un infrastruktūru.”

Apvienojot labāko no divām jomām: modeļu klāstu papildina IONIQ no elektrotīkla uzlādējamais hibrīds

Hyundai Motor demonstrē arī IONIQ modeļu saimi, kurā galvenā uzmanība pievērsta IONIQ no elektrotīkla uzlādējamajam hibrīdam, kas jau vasarā būs pieejams pie tirgotājiem. IONIQ ir pasaulē pirmais automobilis ar trīs elektrificētiem piedziņas agregātiem un daļa no Hyundai Motor globālās ilgtspējas stratēģijas, kuras mērķis ir līdz 2020. gadam prezentēt 14 ekoloģiskus automobiļus, tostarp piecus hibrīdautomobiļus, četrus no elektrotīkla uzlādējamus hibrīdus, četrus elektroautomobiļus un vienu degvielas šūnu elektroautomobili.
No elektrotīkla uzlādējamais hibrīds IONIQ Plug-in apvieno jaunu 1.6 GDI četrcilindru tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinēju ar segmentā labāko termisko efektivitāti (40%), 105 ZS maksimālo jaudu un 147 Nm griezes momentu ar 45 kW (61 ZS) elektromotoru, kas darbojas no 8,9 kWh litija-jonu polimēru akumulatora. Tas ļauj nobraukt līdz 63 km elektriskā režīmā, samazinot CO2 izmešus līdz 26 g/km* un patērējot 1,1 l degvielas uz 100 km* (NEDC kombinētajā ciklā).
Šī gada Ženēvas autoizstādes Hyundai stendā būs pieejams arī autonomā IONIQ simulators. Ar elegantu dizainu, kas tikpat kā neatšķiras no pārējiem IONIQ modeļiem, autonomais IONIQ ir viens no nedaudzajiem autonomajiem automobiļiem, kura LiDAR sistēma ir paslēpta aiz priekšējā bufera, nevis atrodas uz jumta. Divas virtuālās realitātes vadītāja vietas ļaus izstādes apmeklētājiem izmēģināt, kā ir braukt ar autonomu automobili.
“Ar IONIQ no elektrotīkla uzlādējamo hibrīdu mēs papildinām IONIQ saimi un padarām elektrisko mobilitāti pieejamāku visiem,” saka Johens Sengpīls (Jochen Sengpiehl), Hyundai Motor Europe mārketinga viceprezidents. “Ar trīs dažādu elektrificētu piedziņas agregātu izvēli IONIQ ir unikāls – bez kompromisiem dizaina, braukšanas prieka un savienojamības funkciju jomā un par izdevīgu cenu. Šo automobili tiešām rada emocijas.”

Ātruma entuziastiem: RN30 konceptauto un i20 Coupe WRC
Hyundai Motor Ženēvā demonstrē arī RN30 konceptauto, kas ir gaidāmo “N” augstas veiktspējas modeļu priekšvēstnesis. Uz jaunās paaudzes Hyundai i30 bāzes ir radīts RN30 sporta automobilis ar 380 ZS jaudīgu 2,0 litru turbodzinēju un pilnpiedziņu.

Alberts Bīrmans (Albert Biermann), Hyundai Motor automobiļu testēšanas un augstas veiktspējas nodaļas vadītājs, saka: “RN30 ir jaudīgs, augstas veiktspējas automobilis, kas garantē dinamisku un sportisku braukšanu. Tas drīzumā pārtaps par mūsu pirmo “N” modeli. Ar RN30 mūsu mērķis ir radīt augstas veiktspējas automobili, ko var ērti izbaudīt ikviens.”

Ženēvas autoizstādē Hyundai Motorsport prezentē arī jauno i20 Coupe WRC sacīkšu automobili. Tas ir veidots uz Hyundai i20 Coupe bāzes atbilstoši 2017. gada WRC tehniskajiem noteikumiem, kas dod inženieriem lielāku brīvību aerodinamikas jomā.

Komandas vadītājs Mišels Nandāns (Michel Nandan) saka: “Šīs izmaiņas – platāki un jaudīgāki automobiļi – paaugstinās interesi par WRC visā pasaulē. Mēs liekam lietā savu pieredzi no divām pilnībā aizvadītām WRC sezonām un vēlamies turpināt 2016. gada panākumus.”

Personīgās mobilitātes revolūcija ar moderniem “valkājamiem” robotiem
H-MEX, HUMA un H-WEX ir Hyundai Motor jaunākās inovācijas medicīnas, darba un ikdienas dzīves atbalsta eksoskeletu jomā. 2017. gada Ženēvas autoizstādē apskatāmie risinājumi uzlabo personīgo mobilitāti ārpus automobiļu jomas. H-MEX (Hyundai medicīniskais eksoskelets) palīdz cilvēkiem ar mugurkaula apakšdaļas traumām atgūt spēju staigāt. HUMA (Hyundai universālais medicīniskais palīgs) eksoskelets sniedz mobilitātes atbalstu cilvēkiem ar ierobežotu muskuļu spēku. Savukārt H-WEX (Hyundai vidukļa eksoskelets) nodrošina atbalstu ķermeņa augšdaļas un gurniem, lai novērstu muguras traumas darbiniekiem, kas veic atkārtotas kustības vai ceļ smagus priekšmetus.

Tae Von Lims (Tae Won Lim), Hyundai Motor centrālā progresīvās izpētes un inženierzinātņu institūta vadītājs, saka: “Saskaņā ar mūsu vīziju Hyundai Motor nākotnē būs ne tikai automobiļu ražotājs, un mūsu progress robotu tehnoloģiju jomā ļaus mums piedāvāt klientiem jaunu mobilitātes brīvības līmeni. Mēs ceram, ka nākotnē mūsu eksoskeletu ierīces padarīs lietotāju ikdienas dzīvi pilnvērtīgāku un veidos pamatu jaunām mobilitātes platformām, rūpējoties par mūsu klientu labklājību.”

* Degvielas patēriņa, CO2 izmešu un nobraucamā attāluma dati ir provizoriski un tiem ir nepieciešama homologācija.

Hyundai Motor Ženēvas autoizstādē prezentē nākamās paaudzes degvielas šūnu konceptautomobili

  • Hyundai Motor demonstrē nākotnes vīziju par bezizmešu mobilitāti
  • Visjaunākā ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģija nodrošina augstāku veiktspēju un efektivitāti
  • Futūristiskais FE Fuel Cell konceptauto sniedz ieskatu Hyundai Motor ekoloģisko transportlīdzekļu nākamajā posmā

geneva-2017-fe-fuel-cell-concept

Hyundai Motor prezentē futūristisko FE Fuel Cell konceptauto, kas ļauj gūt priekšstatu par nākamās paaudzes ar ūdeņradi darbināmajiem automobiļiem. Kā pasaules līderis ūdeņraža transporta jomā uzņēmums 2017. gada Ženēvas autoizstādē apliecina savu apņemšanos pilnveidot degvielas šūnu transportlīdzekļus. FE Fuel Cell konceptautomobilis ir nākamais solis ceļā uz Hyundai Motor mērķi panākt no izmešiem brīvu ūdeņraža enerģijas sabiedrību.

2017 gada sākumā Pasaules ekonomikas forumā Davosā Hyundai Motor Company kļuva par vienu no Ūdeņraža padomes dibinātājiem. Šīs organizācijas mērķis ir veicināt degvielas šūnu kā fosilās degvielas alternatīvas izmantošanu transportlīdzekļos, to attīstību un komercializāciju. Hyundai jau divdesmit gadus strādā pie ūdeņraža tehnoloģiju attīstības, un jaunākais rezultāts ir ix35 Fuel Cell (Tucson Fuel Cell dažos reģionos), kas 2013. gadā kļuva par pirmo masveidā ražoto ar ūdeņradi darbināmo automobili un pašlaik ir pieejams 17 pasaules valstīs.

Vungs Čul Jangs (Woong Chul Yang), Hyundai Motor Company priekšsēdētāja vietnieks, saka: “Hyundai Motor ir bagātīga pieredze inovatīvu, ekonomisku automobiļu izstrādē, kas veicina autoražošanas nozares ekoloģisko progresu. Mūsu FE Fuel Cell konceptautomobilis ir svarīgs solis mūsu vadošo pozīciju ūdeņraža jomā nostiprināšanā un kārtējais solis tuvāk mūsu vīzijai par “ūdeņraža sabiedrību”, kurā transports ir tīrs un efektīvs un uzlabo mūsu klientu dzīvi.”

FE Fuel Cell konceptauto turpina Hyundai Motor darbu pie degvielas šūnu tehnoloģijas un ir daļa no uzņēmuma ekoloģisko transportlīdzekļu programmas, kuras ietvaros līdz 2020. gadam tiks izstrādāti vismaz 14 jauni videi draudzīgi modeļi. Reaģējot uz pieaugošo globālo pieprasījumu pēc ekonomiskiem, videi draudzīgiem automobiļiem, programma turpina inovācijas, ko aizsāka IONIQ – pirmais automobilis, kam ar vienu un to pašu virsbūves veidu var izvēlēties trīs dažādus elektrificētus piedziņas agregātus.

FE Fuel Cell konceptautomobiļa plūstošā forma ir radīta, iedvesmojoties no  dabas un ūdens, kas ir automobiļa vienīgie izmeši.

Tā tīrais un mierīgais dizains izceļ tā videi draudzīgo būtību. Visur automobilī forma ir pakārtota funkcionalitātei minimālistiskā stilā. Šīs pieejas piemērs ir unikālā un elegantā aizmugure un integrētas ventilācijas atveres, kas ar pārdomātiem inženiertehniskajiem risinājumiem nodrošina aerodinamisko efektivitāti.

Konceptauto nosaukums FE nozīmē “nākotnes eko” (Future Eco) un atspoguļo inovatīvās jaunās tehnoloģijas, kas papildina automobiļa draudzīgumu apkārtējai videi ar tā unikālo degvielas avotu. Viens no interesantākajiem jaunā konceptauto risinājumiem ir salona gaisa mitrinātājs, kas izmanto ūdeņraža enerģijas sistēmas radītos ūdens izmešus, lai radītu patīkamāku atmosfēru salonā.
fe-fuel-cell-concept-4

FE konceptauto demonstrē Hyundai Motor ceturtās paaudzes ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģiju, kas radīta visā pasaulē veiktu izpētes, attīstības un reālu izmēģinājumu rezultātā. Salīdzinājumā ar Tucson ix35 Fuel Cell izmantoto pašreizējās paaudzes sistēmu jaunā tehnoloģija ir par 20% vieglāka un par 10% efektīvāka. Turklāt ir par 30% paaugstināts degvielas šūnu bloka enerģijas blīvums, ievērojami palielinot automobiļa nobraucamo attālumu.

Papildus rūpējoties par apkārtējo vidi un klientu ērtību, FE konceptautomobilim ir pārnēsājami akumulatori, ko uzlādē no automobiļa un ar ko var darbināt dažādas pasažieru ierīces. Bagāžas nodalījumā ir integrēta uzglabāšanas un uzlādes vieta elektriskam skrejritenim, kas apliecina, ka Hyundai Motor izstrādā mobilitātes risinājumus, kas atbilst nākotnes dzīvesveidam.

Jaunais konceptauto ir ne tikai skaists un inovatīvs, tas ir arī ļoti spējīgs. Automobilis var nobraukt vairāk nekā 800 km ar vienu uzpildi, kas ir svarīgi, ņemot vērā pašreizējo ierobežoto ūdeņraža infrastruktūru. FE Fuel Cell konceptauto elementi būs atrodami 2018. gadā gaidāmajā degvielas šūnu SUV modelī, kam papildus ūdeņraža dzinējam būs pieejamas progresīvas “Hyundai Smart Sense” vadītāja atbalsta tehnoloģijas.

Labākais no divām jomām: IONIQ Plug-in 2017. gada Ženēvas autoizstādē

  • IONIQ ir pasaulē pirmais automobilis, kam pieejami trīs dažādi elektrificēti piedziņas agregāti: hibrīda, elektriskais un no elektrotīkla uzlādējams hibrīda. 2017. gada Ženēvas autoizstādē demonstrētais IONIQ no elektrotīkla uzlādējamais hibrīds ir jaunākā IONIQ versija, kas vasarā būs nopērkama Eiropā.
  • IONIQ Plug-in apvieno labāko no divām jomām un ļauj nobraukt līdz 63 km elektriskā režīmā ar tikai 26 g/km CO2 izmešiem un 1,1 l/100 km degvielas patēriņu (NEDC kombinētajā ciklā).
  • IONIQ apvieno godalgotu aerodinamisku dizainu, modernas komunikācijas iespējas, kā arī maksimālo piecu zvaigžņu Euro NCAP sadursmes drošības novērtējumu, radot pievilcīgu elektriskās mobilitātes piedāvājumu.
  • Hyundai Motor globālās ilgtspējas stratēģijas mērķis ir līdz 2020. gadam prezentēt 14 jaunos ekoloģiskus automobiļu

ioniq-plug-in-3

Hyundai Motor demonstrē IONIQ modeļu klāstu, kurā galvenā uzmanība pievērsta IONIQ no elektrotīkla uzlādējamajam hibrīdam, kas vasarā jau būs pieejams pie Eiropas izplatītājiem. IONIQ ir pasaulē pirmais automobilis ar trīs dažādiem elektrificētiem piedziņas agregātiem. IONIQ Plug-in ir jaunākais Eiropā prezentētais modelis pēc IONIQ hibrīda un elektriskās versijas sekmīgās prezentācijas 2016. gada otrajā pusē. IONIQ modeļu klāsts demokratizē tehnoloģijas un padara elektrisko mobilitāti pieejamāku visiem. IONIQ ir daļa no Hyundai Motor globālās ilgtspējas stratēģijas, kuras mērķis ir līdz 2020. gadam prezentēt 14 ekoloģiskus automobiļus, tostarp piecus hibrīdautomobiļus, četrus no elektrotīkla uzlādējamus hibrīdus, četrus elektroautomobiļus un vienu degvielas šūnu elektroautomobili.
“Ar IONIQ no elektrotīkla uzlādējamo hibrīdu mēs papildinām IONIQ saimi un padarām elektrisko mobilitāti pieejamāku visiem,” saka Johens Sengpīls (Jochen Sengpiehl), Hyundai Motor Europe mārketinga viceprezidents. “Ar trīs dažādu elektrificētu piedziņas agregātu izvēli IONIQ ir unikāls – bez kompromisiem dizaina, braukšanas prieka un savienojamības funkciju jomā un par izdevīgu cenu. Šo automobili tiešām rada emocijas.”
Kopš IONIQ hibrīda prezentācijas 2016. gada otrajā pusē IONIQ Eiropā ir saņēmis trīspadsmit apbalvojumus, vairākas “Gada auto” kopvērtējuma balvas Eiropas valstīs, 2016. gada Red Dot dizaina balvu un piecas zvaigznes Euro NCAP trieciena testā, kas apliecina tā izcilo drošību.

IONIQ no elektrotīkla uzlādējamais hibrīds apvieno labāko no divām jomām
IONIQ no elektrotīkla uzlādējamais hibrīds apvieno jaunu 1.6 GDI četrcilindru tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinēju ar segmentā labāko termisko efektivitāti (40%), 105 ZS maksimālo jaudu un 147 Nm griezes momentu ar 45 kW (61 ZS) elektromotoru, kas darbojas no 8,9 kWh litija-jonu polimēru akumulatora. Tas ļauj nobraukt līdz 63 km elektriskā režīmā, samazinot CO2 izmešus līdz 26 g/km* un patērējot 1,1 l degvielas uz 100 km* (NEDC kombinētajā ciklā).
ioniq-plug-in_engine

Vadītāja iesaistīšana un augsts drošības līmenis standarta aprīkojumā
IONIQ Plug-in ir izstrādāts tā, lai sniegtu optimālu braukšanas dinamiku un gaitas komfortu. Hyundai Motor pašu izstrādātā sešpakāpju dubultsajūga transmisija ļauj vadītājam justies ciešām savienotam ar automobili un tajā pat laikā uzlabo efektivitāti. Braukšanas pieredzi pilnveido seši dažādi braukšanas režīmi. Sporta režīms padara stūres darbību asāku, maina pārnesumu pārslēgšanas algoritmu un padara 7 collu TFT digitālā instrumentu bloka dizainu sportiskāku.
IONIQ no elektrotīkla uzlādējamā hibrīda braukšanas īpašības uzlabo arī vieglā konstrukcija, daudzsviru aizmugurējā piekare un pārdomātais piedziņas agregātu izvietojums. Par aktīvo drošību rūpējas tādas tehnoloģijas kā autonomā avārijas bremzēšanas ar gājēju konstatēšanu, joslas ieturēšanas palīgsistēma un inteliģentā kruīza kontrole, kas visas pieejamas pamataprīkojumā. Papildus tam klienti var izvēlēties aklās zonas konstatēšanas sistēmu ar brīdinājuma sistēmu par satiksmi no sāniem aizmugurē.
Vieglā un stingrā virsbūve par 53% sastāv no progresīva īpaši izturīga tērauda, uzlabojot gaitas un vadāmības īpašības, kā arī pasīvo drošību, pateicoties spēcīgu triecienu absorbēšanai un mazākai deformācijai sadursmes gadījumā.

Pievilcīgs dizains un segmentā labākā aerodinamika
IONIQ no elektrotīkla uzlādējamajam hibrīdam ir LED priekšējie lukturi un īpaša dizaina 16 collu diski, bet gandrīz visas pārējās detaļas ir tādas pašas kā parastajam hibrīdam, tostarp priekšējais režģis, vertikālie C formas LED dienas gaitas lukturi un elegantais zilas vai sudraba krāsas akcents zem priekšējā un aizmugurējā bufera. IONIQ aerodinamiskā forma palīdz panākt segmentā labāko aerodinamiskās pretestības koeficientu 0,24 Cd un vienkārši labi izskatās.

Savienojamība un braukšana mobilajai paaudzei

IONIQ piedāvā intuitīvas un inteliģentas sakaru, informācijas un izklaides funkcijas astoņu collu augstas izšķirtspējas skārienekrānā, kas atbalsts Apple CarPlay un Android Auto, bezvadu indukcijas lādēšanu, LIVE pakalpojumus reālā laika satiksmes informācijai, kā arī unikālo Hyundai Motor Lifetime MapcareTM** ar bezmaksas karšu un programmatūras atjauninājumiem.
IONIQ no elektrotīkla uzlādējamais hibrīds sniedz pilnveidotu digitālo braukšanas pieredzi ar septiņu collu digitālās informācijas bloku. TFT ekrāns ar 1280 x 720 pikseļu izšķirtspēju attēlu braukšanas ātrumu, nobraucamo attālumu, navigācijas informāciju, braukšanas režīmu, akumulatora stāvokli u.c. Instrumentu bloka izkārtojums mainās atkarībā no izvēlētā braukšanas režīma. Sporta režīmā ekrāns pārvēršas par rotējošu digitālo spidometru, kuram apkārt ir analoga tipa tahometrs, kas attēlo dzinēja apgriezienus uz sarkanas krāsas fona.

IONIQ hibrīds
IONIQ hibrīda elektromotors attīsta 32 kW (43,5 ZS) jaudu un 170 Nm maksimālo griezes momentu, izmantojot 1,56 kWh litija-jonu polimēru akumulatoru zem aizmugures sēdekļiem. Apvienojumā ar 1.6-GDI dzinēju IONIQ hibrīds piedāvā 103,6 kW (141 ZS) kopējo jaudu un līdz 265 Nm griezes momentu, ļaujot sasnieg 185 km/h maksimālo ātrumu un rada tikai 79 g/km CO2 izmešu (kombinētajā ciklā).

Elektriskais IONIQ
Elektriskais IONIQ piedāvā pilnvērtīgu elektrisko mobilitāti ar 28 kWh litija-jonu polimēru akumulatoru, ar kuru ir iespējams nobraukt vairāk nekā 280 km (saskaņā ar NEDC). Uzreiz pieejamais 295 Nm maksimālais griezes moments un 88 kW (120 ZS) maksimālā jauda, ko attīsta elektromotors ar vienpakāpes reduktora transmisiju, ļauj sasniegt 165 km/h maksimālo ātrumu.

200 000-kilometru garantija akumulatoram
Papildus sektorā labākajai piecu gadu garantijai bez nobraukuma ierobežojuma Hyundai Motor IONIQ pircējiem piedāvā papildu astoņu gadu vai 200 000 km garantiju augstsprieguma akumulatoram. Kopā ar plašu pamataprīkojuma klāstu un konkurētspējīgu cenu IONIQ no elektrotīkla uzlādējamais hibrīds ir izdevīgs piedāvājums ar alternatīvu piedziņu darbināmu automobiļu vidū.

Tomass Šmids (Thomas Schmid), Hyundai Motor Europe ražošanas direktors, saka: “Kopš IONIQ hibrīda un elektriskā modeļa sekmīgās prezentācijas Eiropā 2016. gada rudenī mēs turpinām Eiropas elektrifikāciju, piedāvājot IONIQ no elektrotīkla uzlādējamo hibrīdu. Tas ir kārtējais solis ceļā uz mūsu mērķi prezentēt 14 jaunus ekoloģiskus automobiļus līdz 2020. gadam un samazināt izmešu daudzumu, padarot nākotnes mobilitāti pievilcīgāku plašai sabiedrībai.”

* Degvielas patēriņa, CO2 izmešu un nobraucamā attāluma dati ir provizoriski un tiem ir nepieciešama homologācija.
**Lifetime MapCare™ ir tirdzniecības nosaukums Hyundai MapCare™ programmas abonementam, ar kuru īpaši izvēlētiem Hyundai modeļiem tiek piedāvāti ikgadēji karšu atjauninājumi vismaz desmit gadus pēc modeļa ražošanas beigām.